وزیر دفاع آمریکا خواهان انتشار اطلاعات کرونا توسط چین شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، وزیر دفاع آمریکا در سخنانی چین را متهم کرد که همچنان از انتشار اطلاعات مرتبط با ویروس کرونا که موردنیاز جامعه جهانی است، جلوگیری می نماید.

وزیر دفاع آمریکا خواهان انتشار اطلاعات کرونا توسط چین شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در سخنانی چین را متهم کرد که همچنان از انتشار اطلاعات مرتبط با ویروس کرونا که مورداحتیاج جامعه جهانی است، جلوگیری می نماید.

وزیر دفاع آمریکا در این ارتباط مدعی شده که چین می تواند شفاف تر عمل کند، اگرچه تا کنون این گونه نبوده است.

در حالی که دولت آمریکا از شب گذشته اعلام نموده که یاری های اقتصادی خود به سازمان تجارت جهانی را متوقف می نماید، اما وزیر دفاع آمریکا مدعی شده که احتیاج است تا فشار به چین برای به اشتراک گذاری اطلاعات لازم ویروس کرونا افزایش یابد.

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی مطرح شده که تصمیم اخیر رئیس جمهور این کشور در تعلیق یاری های اقتصادی به سازمان بهداشت جهانی با واکنش های منفی جهانی روبرو شده و سازمان بهداشت جهانی نیز از تصمیم اخیر دولت آمریکا ابراز تأسف نموده است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 447

به "وزیر دفاع آمریکا خواهان انتشار اطلاعات کرونا توسط چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا خواهان انتشار اطلاعات کرونا توسط چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید