تداوم اجرای طرح موتوریار در سال آینده، احداث خیابان کامل در 10 معبر پایتخت

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرایی شدن طرح خیابان کامل در 10 معبر شهر تهران اطلاع داد.

تداوم اجرای طرح موتوریار در سال آینده، احداث خیابان کامل در 10 معبر پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرکزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران؛ سید مناف هاشمی با اشاره به مصوبات شورای ترافیک تهران گفت: بر اساس نتایج مطالعات اجرا شده از سوی معاونت مطالعات و برنامه ریزی، اجرای خیابان کامل در 10 معبر شهر تهران مصوب و در دستور کار نهاده شد.

به گفته معاون شهردار تهران اجرای خیابان کامل در خیابان شهرداری منطقه 1 حدفاصل میدان قدس تا میدان تجریش، بلوار خوردین حدفاصل میدان صنعت تا بلوار دادمان در منطقه 2، خیابان شهید آیت حدفاصل بزرگراه رسالت تا فرجام در منطقه 4، خیابان های فاطمی تا جمهوری اسلامی در محدوده مناطق 6 و 11، حدفاصل حسن اباد تا میدان حر در منطقه 11، خیابان سی متری نیروی هوایی در منطقه 13 حدفاصل دماوند تا پیروزی، بلوار دستواره در منطقه 16، بلوار معلم در منطقه 18، خیابان فداییان اسلام در منطقه 2 و بلوار شاهد در منطقه 21 در دستور کار نهاده شد.

هاشمی هدف از اجرای طرح خیابان کامل را استفاده از راه برای همه افراد جامعه اعم از پیاده، سواره، دوچرخه سوار و... مطرح نمود و گفت: لازمه اجرای این طرح مناسب سازی و ایمن سازی پیاده رو ها، احداث و تجهیز جهت دوچرخه و دسترسی آسان به سیستم کامل حمل ونقل عمومی و کارآمد است که توجه ویژه در این طرح به موضوع انسان محوری است.

وی در ادامه به اجرای پایلوت طرح موتوریار طی ماه گذشته اشاره نمود و گفت: نتایج اجرای این طرح نیز در شورای ترافیک تهران ارایه و مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد حمایت های لازم از این طرح در بودجه سال 1400 شهرداری تهران صورت گیرد.

هاشمی در مورد طرح موتوریار گفت همواره برخورد سلبی و راهنمایی موتورسیکلت به پارکینگ در برابر تخلف اجرا شده از سوی موتورسیکلت سواران مطرح بوده و هست در این طرح، موتور سیکلت سوار متخلف گزینه دیگری هم دارد که با هماهنگی پلیس راهور 2 ساعت کاور پلیس را بر تن نموده و در محلی که خودش تخلف نموده است ایستاده و موتور سیکلت سواران متخلف را به اجرای صحیح قانون و نظم در رانندگی راهنمایی خواهد نمود.

به گفته معاون شهردار تهران الزامات قانونی اجرای طرح موتوریار اخذ شده و مورد استقبال پلیس راهور نیز نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 906

به "تداوم اجرای طرح موتوریار در سال آینده، احداث خیابان کامل در 10 معبر پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اجرای طرح موتوریار در سال آینده، احداث خیابان کامل در 10 معبر پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید