40 مدل میز ناهارخوری کوچک مناسب هر سلیقه و بودجه ایی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مردم ما عموما علاقه زیادی به میز ناهارخوری دارند، تقریبا در خانه همه ما ایرانی ها، فارغ از کوچک یا عظیم بودنشان، میز ناهارخوری وجود دارد، ولو یک میز ناهارخوری کوچک. البته این موضوع کاملا قابل درک است، کافی است فقط کمی به کارهایی که می گردد با میز ناهارخوری انجام داد فکر کنیم، سریع آماده شدن سفره غذا، ایجاد فضای اضافی در آشپزخانه برای آماده کردن غذا و وسایل پخت و پز، شیک نشان دادن دکوراسیون خانه، مرتب نشان دادن فضا و پر کردن فضاهای خالی و بلااستفاده از جمله دلایل محبوبیت میز ناهارخوری بین مردم هستند.

40 مدل میز ناهارخوری کوچک مناسب هر سلیقه و بودجه ایی

همانطور که در اسم مطلب معین شده، در این پست به معرفی میز ناهارخوری کوچک و کمجا خواهم پرداخت که چند تفاوت عمده با سایر محصولات مرسوم دارند. طراحی خلاقانه، قیمت تمام شده پایین و کیفیت بسیار بالا الویت های اصلی هر خریدار ایرانی برای انتخاب یک میز ناهارخوری است. به احتمال زیاد با آنالیز عکس های پایین، شما خواننده عزیز می توانید مدل مد نظر خود را پیدا نموده یا حداقل صاحب ایده های جالب، نو و مطابق میل خود شوید.

شما عزیزان حتما با میزهای نیمکتی آشنا هستید، این میزها چند سالی هست که بین مردم رواج پیدا نموده اند. وقتی صحبت از میز ناهارخوری کوچک ولی ساده و شیک می گردد، میز و جایگاه نیمکتی جز الویت ها بحساب می آید. در شکل های پایین تنوع در طراحی این مدل میزها را مشاهده می کنید. بعضی مدل ها تماما چوبی هستند و بعضی دیگر ترکیب فلز و چوب.

برای افزایش کارایی، زیر میز ناهارخوری، قفسه هایی تعبیه شده برای قرار دادن ملزوماتی که بعضا سر سفره استفاده می شوند. با این کار روی میز فضای بیشتری خواهید داشت و همچنین میز ناهارخوری تان همواره تمیز و مرتب خواهد ماند. وقتی جایگاه ها به داخل هُل داده گردد، خود میز کمترین فضای ممکن را اشغال خواهد نمود.

یکی از خوبی های میز ناهارخوری نیمکتی که به شخصه خودم عاشقشان هستم، انعطاف پذیری در تعداد افرادی است که می توانند دور میز بشینند.

اگر در آپارتمانی کوچک زندگی می کنید و از طرفی علاقه به دکوری لوکس دارید، پیشنهاد می کنم میزهای فلزی-شیشه ای یا فلزی-سنگی را جزء الویت های اول خود قرار دهید. همانطور که در شکل های پایین مشاهده می کنید ترکیب فلز بخصوص فلز طلایی رنگ (برنج یا مس) با شیشه و سنگ در دکوراسیون خانه غوغا می نماید.

به شکل پایین نگاه کنید و جزئیات آنرا را در فکر بسپارید، حال چشما خود را ببندید و این میز را در آشپزخانه خود تصور کنید. بنظرتان این میز ناهارخوری مانند یک قطعه هنری در آشپزخانه شما نخواهد درخشید؟

لوازم ایکیا شهره عام و خاص اند. تقریبا از هرکسی بپرسید آیا از خرید محصول ایکیا راضی هستید جوابش قطعا بله خواهد بود. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید یک میز ناهارخوری کوچک و تماما چوبی است. گوشه های میز گرد شده اند تا امنیت برای رفت و آمد دور میز افزایش پیدا کند، احتمال اینکه در فضاهای کوچک هنگام رفت و آمد دور میز به لبه های تیز میز برخورد کنید زیاد است اما این مدل با یک راهکار ساده این مشکل را رفع نموده است.

واقعا هیچ وسیله ای در خانه جای چوب طبیعی را نمی گیرد. میز ناهارخوری زیر از چوب طبیعی رنگ روشن ساخته شده که آنرا برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می نماید.

رنگ های تیره خصوصا قهوه ایی تیره گرمای خاصی به فضا می دهند. اگر به رنگ های تیره علاقه دارید، میز ناهارخوری چوبی زیر می تواند با سلیقه شما جور درآید.

گاهی فضای آشپزخانه بقدری کوچک است که به زور دو نفر آدم در آن رفت و آمد می نمایند. چنین آشپزخانه هایی معمولا میز اپن هم ندارند. در چنین فضاهای وجود یک میز ناهارخوری کوچک و کمجا می تواند گره گشا باشد، جایی برای خوردن سریع صبحانه و شام در آرامش کامل.

نظرتان در خصوص مبل های ال شکل اتاق نشیمن چیست؟ اگر به آنها علاقه زیادی دارید حتما مدل های زیر نظرتان را جلب خواهد نمود. میز ناهارخوری با جایگاه های ال شکل فضایی بسیار دنج و خودمانی برای میل کردن ناهار دسته جمعی ایجاد می نماید. از آنجایی که بیشتر خانه دارها میز ناهارخوری را در گوشه و کنج قرار می دهند، مدل های زیر می تواند مناسب ترین گزینه برای خرید باشند.

مگر می گردد درباره میز ناهارخوری کوچک و کمجا صحبت کرد اما حرفی از مدل های تاشو نزد؟! مدلی که در شکل اول مشاهده می کنید میزی تاشو است طوری که لبه های میز روی هم جمع می شوند. وقتی میز جمع می باشد، دقیقا شبیه یک میز دو نفره معمولی در گوشه خانه دیده می گردد، غافل از اینکه آن میز قابلیت تبدیل شدن به یک میز عظیم 6 نفره را هم دارد!

اگر در منزلتان آشپزخانه به صورت یک تکه به حال و نشیمن وصل است و از طرفی میز جزیره ای هم ندارید، خرید یک میز ناهارخوری کوچک که هم نقش جزیره آشپزخانه را ایفا کنید و هم یک میزناهارخوری، برترین ایده است.

در ادامه سایر مدل های میز ناهارخوری را مشاهده می فرمایید:

میز ناهارخوری کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1268

به "40 مدل میز ناهارخوری کوچک مناسب هر سلیقه و بودجه ایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل میز ناهارخوری کوچک مناسب هر سلیقه و بودجه ایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید