بازسازی طلا فروشی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، طلا فروشی

از زمان های قدیم تا کنون، مردم برای رسم و رسومات مختلفی مانند ازدواج، تولد،سالگرد ازدواج، عید و جشن های دیگر به یکدگیر طلا و جواهرات هدیه می دهند.

بازسازی طلا فروشی

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به همین دلیل مردم به پاساژها و مغازه های طلا فروشی مراجعه می نمایند تا طلای جدید بخرند و یا برای کارهایی مانند خرید خانه، خرید جهیزیه، خرید ماشین، دادن قرض طلبکارها و … طلاهای خود را می فروشند و این گونه کسب و کاری در تمامی دنیا اتفاق می افتد.

حال ب توجه به گرانی طلا و اهمیت آن در بیشتر خانواده های ایرانی، به اهمیت بازسازی طلا فروشی می پردازیم و این که تا چه میزان باید نکات ایمنی را در بازسازی مغازه ها و پاساژهای طلا فروشی، رعایت کنیم.

طلا فروشی

سوالات متداول بازسازی طلا فروشی

1برای بازسازی طلا فروشی از کجا آغاز کنیم؟

اولین کاری که شما می توانید برای بازسازی طلا فروشی انجام دهید، این است که از مغازه های مجاور پرس و جو کنید که این منطقه ای که در آن خرید و فروش می نمایند تا چه حد امنیت دارد و آن ها از چه پروتکل های امنیتی استفاده می نمایند. بعد از آن با توجه به ایرادات مغازه خود و توصیه های افراد دیگر، مغازه خود را در بهترین حالت بازسازی کنید و برای انجام آن با مهندسین سازه و طراحان خبره در این امر مشورت کنید.

2مدت زمان بازسازی طلا فروشی چه قدر است؟

مدت زمان بازسازی مفازه طلا فروشی بستگی به فاکتورهایی مانند میزان خرابی و آسیب مغازه، نوع مصالحی که از قبل برای زمین و دیوارهای مغازه به کار برده اید، دربی که می خواهید بهره ببرید و ظاهر ساختمان اصلی و …، دارد و برای هر مغازه این زمان متفاوت است.

3هزینه بازسازی طلا فروشی چه قدر است؟

با توجه به نوع درب و ضخامت و محکم بودن آن که می خواهید تهیه کنید، یا نوع شیشه ای که برای ویتیرین خود به کار برده اید، نوع مصالح دیوارهای طلا فروشی و مبلمان و وسایل داخلی مغازه، این هزینه متفاوت خواهد بود. توصیه ما این است که اگر میزان بودجه ای که قرار است خرج کنید از قبل مشخص شده، نوع مصالح و درب و … را با توجه به این میزان بودجه، تهیه کنید و کم کم مغازه خود را توسعه دهید.

بازسازی دقیق طلا فروشی

اگرپروتکل های امنیتی در مغازه طلا فروشی شما به خوبی انجام نمی گردد، مطمئن باشید که در اواسط کار با مشکل بزرگی که بیشتر طلا فروش ها دارند رو به رو خواهید شد. بعضی اوقات طلا فروش در یک ساختمانی مغازه خود را بنا می نماید که خود ظاهر و قسمت های داخلی ساختمان از نواقص زیادی برخوردار است.

به همین علت قبل از انجام هرکار و عملیاتی در داخل خود طلا فروشی، در ابتدا به بازسازی ساختمان قدیمی می پردازیم که مسائل فنی را کاملا بر طرف کنیم و سپس کارهای دیگر ساخت و ساز را آغاز می کنیم.

با توجه به اوضاع نا بسامان و گرانی مواد غذایی و مسکن و موارد دیگر افراد بیشتر رو به دزدی از طلا فروشی ها آورده اند و مهم نیست چه ساعتی از چهروزی در سال باشد، خطر جرم جواهرات فروشی همواره زیاد است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مدتی وقت بگذارید تا اطمینان حاصل گردد که امنیت فروشگاه شما کاملا بر قرار است و سپس آغاز به خرید و فروش کنید

. در صورت عدم نکات ایمنی در بازسازی طلا فروشی، ممکن است طلا فروش ها منجر به ورشکستگی و خسارت های اقتصادی جبران ناپذیری شوند.

بازسازی دقیق طلا فروشی

نکات ایمنی در رابطه با بازسازی طلا فروشی

اگر شما این نکات ایمنی را رعایت نکنید ممکن علاوه بر ضررهای اقتصادی، خطر جانی نیز شما را تهدید کند و در بعضی از مواقع منجر به مرگ شما گردد.

  • مهم ترین قسمت ورود و خروج به طلا فروشی، درب آن می باشد. به همین دلیل باید تمامی نکات امنیتی را برای درب طلا فروشی اجرا کنید. حتما این آپشن را روی درها تنظیم کنید که بعد از ورود و خروج هر فرد در به طور اتوماتیک بسته و قفل گردد.
  • دیوارها باید با مصالحی ساخته شوند که امکان سوراخ کردن و به عبارتی تونل زدن به وسیله آن غیر ممکن باشد و فرد نتواند به راحتی به داخل مغازه شما دسترسی پیدا کند.
  • شیشه ای که برای ویترین طلا فروشی به کار می برد که افراد بتوانند اجنساس را به خوبی از بیرون مشاهده نمایند، در حین براق بودن و شفافیت باید کاملا مقاوم باشد و ضخامت آن در اندازه استاندارد ساخته گردد.
  • در قسمت های مختلف مغازه باید از دوربین های مداربسته بهره ببرید و چه بسا که بهتر است در محیط بیرونی مغازه، یعنی در داخل پاساژ نیز از تعدادی دوربین مدار بسته بهره ببرید تا اعمال و حرکات مشکوک را متوجه شوید.

طراحی داخلی طلا فروشی

با توجه به این که بیشتر مغازه های طلا فروشی کوچک و جمع و جور هستند، شما نمی توانید طرح ها و مدل های مختلفی برای چیدن وسایل و لوازم داخل مغازه به کار ببرید و معمولا بیشتر این مغازه ها به یک شکل هستند و تنها موردی که در تمامی آن ها به خوبی رعایت می گردد، نورپردازی و روشنایی زیاد است.

زیرا با توجه به اینکه کار با طلا بسیار ظرافت و دقت می خواهد، نبود نور کافی موجب کم شدن دقت می گردد و ممکن است در تخمین قیمت و سنجیدن وزن طلا و … به مشکل بر بخورید و ضرر اقتصادی کنید.

معمولا از ترکیب های رنگی زرد، کرم و قهوه ای در طلا فروشی ها استفاده می گردد، همچنین بهتر است که روی دیوارها را آینه کاری کنید که هم فضا را دلنشین تر می نماید و هم هنگامی که مشتری آمد می تواند گوشواره، دستبند، گردنبند و … را روی بدن خود ببیند و راحت تر تصمیم بگیرد.

طراحی داخلی طلا فروشی

جمع بندی

اگر قصد تاسیس و ساخت طلافروشی دارید و یا آن را از قبل ساخته اید واکنون تصمیم به بازسازی نواقص و ایرادات آن دارید، حتما حتما به پروتکل های ایمنی اهمیت دهید و آن را در دستور کار خود جای دهید زیرا در صورت عدم رعایت آن ها، ممکن است مغازه و دارایی خود را از دست بدهید و در مواقعی جانتان را نیز از دست می دهید.

منبع: رویا مال
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 648

به "بازسازی طلا فروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی طلا فروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید