سفر 4 روزه به میلان شهر دنیای مد در ایتالیا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سفر 4 روزه به میلان شهر دنیای مد در ایتالیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفر 4 روزه به میلان ، سخن خواهیم گفت.

سفر 4 روزه به میلان شهر دنیای مد در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

میلان (به ایتالیایی : Milano) مرکز استان لومباردی در شمال ایتالیا ، دومین شهر پرجمعیت ایتالیا بعد از رم می باشد.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

میلان شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد ایتالیا است و معروف ترین شرکتهای مد جهان مانند: آرمانی، ورساچه، پرادا، دولچه و گابانا، میو میو و … همچنین کمپانی بزرگ لوکساتیکا و برند معروف ری بن در میلان وجود دارد شهر میلان در کنار پاریس، لندن، توکیو و نیویورک بعنوان پایتخت مد در جهان مطرح شده است. گرچه شهرهای بزرگ دیگری همچون رم و فلورانس نیز در زمینه مد فعال هستند اما میلان بعنوان شهر مد در سطح ایتالیا شناخته شده است.

میلان پنجمین شهر بزرگ اروپا و دومین شهر بزرگ کشور ایتالیا است که به عنوان پایتخت مُد جهان و مرکز تجارت ایتالیا شناخته می شود و از نظر طراحی لباس و اقتصاد در جهان شهرت فراوانی دارد. بسیاری از شرکت های معروف جهان در شهر میلان قرار دارند و سالانه مسافرین زیادی به این شهر سفر می نمایند. جدای اینکه این شهر، پایتختی برای علاقه مندان به مد است جاذبه های بی نظیری دارد که ترکیبی از مدرنیته و میراث غنی گذشتگان است.

در ادامه با یک برنامه سفر 4 روزه به میلان با ما همراه باشید.

روز اول

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه (Santa Maria Delle Grazie Milan)

کلیسای آجری سانتا ماریا دله گرتزیه در سال 1465 میلادی در کورسو ماژنتا به سبک گوتیک ساخته شده است. گنبد بزرگ و زیبای این کلیسا یادگاری به جای مانده از اوایل دوره رنسانس است که توسط یکی از تاثیرگذارترین معماران رنسانس، برامانته ساخته شده است. این کلیسا به دلیل گنجینه معروفی به نام شام آخر، تابلویی از لئوناردو داوینچی شهیر، به مقصدی پرطرفدار میان توریستان داخلی و خارجی تبدیل شده است.

سفر 4 روزه به میلان

  • آدرس: Piazza di Santa Maria delle Grazie, 20123 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 7 صبح تا 12 ظهر، 3 بعدازظهر تا 7:15 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه

پیاتزا دی مِرکانتی (Piazza dei Mercanti)

باوجود آسمان خراش ها و ساختمان های فراوان در میلان، یافتن فضاهایی که حس قرون وسطی را به توریست القا نمایند، کم پیدا می شوند، ولی فضای پیاتزا دی مرکانتی شما را به قرون وسطی می برد. نمای این عمارت از سنگ مرمر سیاه و سفید ساخته شده و در کنار دریاچه لوگانو و درخت های نخلی که از سال 1272 میلادی به یادگار مانده اند، نهاده شده است.

  • آدرس: Piazza dei Mercanti, 20123 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه روز
  • مدت بازدید: 2 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 7 دقیقه با ماشین، 12 دقیقه پیاده روی

پیشنهاد ناهار

به طور کلی ایتالیا از کشورهایی است که بهترین غذاهای جهان را در خود دارد؛ غذای ایتالیایی سراسر طعم و مزه های جذاب و از منطقه ای به منطقه دیگر در ایتالیا متفاوت است. در میلان نیز به همین گونه است و به همین منظور رستوران های متعددی در این شهر وجود دارد که بیشتر آن ها لوکس هستند، اما با قیمت بهتر نیز می توان با طعم غذاهای ایتالیایی آشنا شد. رستوران های پیشنهادی با توجه به موقعیت به توضیح زیر است:

رستوران گالریا (Galleria)

این رستوران در هتلی به همین نام نهاده شده است؛ زیر یک گنبد شیشه ای بزرگ و زیبا. این رستوران شیک، یکی از محبوب ترین رستوران های میلان در بین توریستان این شهر است. رستوران گالریا به خاطر تنوع وسیعی از غذاهای اصیل میلان، پیتزاها و پاستاهای بی نظیر و غذاهای دریایی فوق العاده مشهور است. منوی دسر این رستوران، بسیار جالب توجه است و تجربه غذا خوردن در این رستوران لوکس را کامل می نماید. رستوران گالریا موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد و قیمت آن با توجه به موقعیت، کیفیت غذاها و خدماتش، بسیار معقول است. این رستوران بسیار نزدیک به جاذبه قبلی و جاذبه بعدی است.

سفر به میلان

رستوران Fresco & Cimmino

رستوران و پیتزافروشی کوچک و مدرن Fresco & Cimmino مکانی فوق العاده برای امتحان کردن انواع غذاها است؛ از غذاهای سریع گرفته تا غذاهای اصیل. این رستوران، به خدمات عالی و کیفیت فوق العاده غذاهایش شهرت دارد. گرچه قیمت های آن کمی بالا است، ارزش هزینه کردن دارد و تجربه ای بی نظیر از غذا خوردن در میلان را برای شما رقم می زند. تنها با 5 دقیقه رانندگی از این رستوران به جاذبه بعدی فاصله است.

سفر 4 روزه به میلان

نگارخانه ویتوریو امانوئل دوم (Galleria Vittorio Emanuele II)

نگارخانه ویتوریو امانوئل دوم که در در گوشه شمالی میدان دوئومو نهاده شده است، در زمان خود یکی از بزرگ ترین مراکز خرید اروپا به حساب می آمد. در حال حاضر نیز این مکان، محلی برای خرید، جمع شدن و گپ زدن برای صرف غذا یا قهوه به شمار می آید. کف موزاییکی خیره نماینده، سقف شگفت انگیز و گنبد شیشه ای بسیار زیبای آن، چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید. همچنین دومین هتل هفت ستاره جهان به نام هتل تاون هاوس در این نگارخانه نهاده شده است.

  • آدرس: Piazza del Duomo, 20123 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه روز
  • مدت بازدید: 2 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 1 دقیقه با ماشین، 3 دقیقه پیاده روی

کلیسای جامع میلان (Duomo di Milano)

سفر به میلان بدون بازدید از این کلیسای شگفت آور غیرممکن است. کلیسای جامع میلان یکی از بزرگ ترین کلیساهای گوتیک جهان است که چشم انداز فوق العاده ای از تمام شهر میلان در پشت بام خود دارد. ارزشمندترین اثر درون این کلیسا، یک صلیب واقعی است که بعضی بر این باور هستند که متعلق به عیسی مسیح بوده است. گفته می شود که این کلیسا از زمان امپراطوری روم به عنوان عبادتگاه استفاده می شد و قدمت ساختمان کنونی آن به قرن 14 میلادی باز می شود.

  • آدرس: Piazza del Duomo, 20122 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 8 صبح تا 7 شب
  • مدت بازدید: 2 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 1 دقیقه پیاده روی

روز دوم

گالری هنر مدرن (Civica Galleria dArte Moderna)

گالری هنر مدرن قبلا محل اقامت ناپلئون، هنگام حضورش در میلان بوده است. این موزه هنر، آثار هنری ایتالیایی از دوره رومانتیسیسم قرن 19 میلادی تا پست امپرسیونیسم را به نمایش گذاشته است. دکوراسیون و تزئینات این موزه همچنان به شکل قبل باقی مانده است. در حیاط این گالری زیبا، باغی به سبک انگلیسی وجود دارد که در انتهای آن باغ گیاه شناسی وجود دارد و دیدن فضای روح نواز آن خالی از لطف نیست.

سفر 4 روزه به میلان

  • آدرس: Via Palestro 16, 20121 Milan, Italy
  • ساعت بازدید: 9 صبح تا 5:30 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 2 ساعت

قلعه فورزسکو (Castello Sforzesco)

این مجموعه از دیگر دیدنی های تاریخی میلان است که آثاری ازجمله مجسمه های ناتمام میکل آنژ، یک نقاشی سقفی از لئوناردو داوینچی و تعدادی از سازهای موتزارت را در خود جای داده است و یکی از بزرگ ترین قلعه های اروپا محسوب می شود. این قلعه توسط ویسکانتی و خانواده فورزا، حاکمان میلان در سال های 1277 تا 1447 میلادی اداره می شد که در سال 1450 میلادی مورد بازسازی نهاده شد.

سفر 4 روزه به میلان

  • آدرس: Piazza Castello, 20121 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 7 صبح تا 7:30 شب
  • مدت بازدید: نزدیک به 3 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 7 دقیقه با ماشین

پیشنهاد ناهار

رستوران درای میلانو (Dry Milano)

حتی در ایتالیا، پیدا کردن یک پیتزای واقعا خوب، سخت است. یکی از مهم ترین عواملی که باعث کیفیت یک پیتزا می شود، خمیر آن است. آن چیزی که پیتزاها را از هم متمایز می نماید، تاپینگ پیتزا نیست، بلکه نان پیتزا است. در این رستوران می توانید بهترین پیتزاهای ایتالیایی را با لذیذترین خمیرهای ممکن نوش جان کنید. برای این که در این رستوران غذا بخورید، یا باید زودتر بروید یا خودتان را برای صف های طولانی آماده کنید.

رستوران Terrazza Aperol

این رستوران در یکی از طبقات بالایی بناهای اطراف میدان Duomo نهاده شده است. از این رو، چشم انداز زیبایی از میدان و کلیسای جامع را به نمایش می گذارد. علاوه بر چشم انداز دیدنی از فضای برون، فضای داخلی این مجموعه، به زیبایی تزیین شده است. تراس این رستوران، بین مهمانان بسیار محبوب است. اگر می خواهید یک وعده غذای لذیذ بخرید، در حالیکه منظره زیبایی از شهر روبه روی شما خودنمایی می نماید، این رستوران را انتخاب کنید.

سفر 4 روزه به میلان

پارک سِمپیون (Parco Sempione)

پارک سمپیون دوست داشتنی ترین و محبوب ترین پارک میلان است که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است. این پارک دارای جاذبه های دیدنی نظیر دریاچه، طاق صلح و آمفی تئاتر به سبک رومی است. همچنین در طول سال، رویدادها و فعالیت های تفریحی متنوعی در این پارک برگزار می شوند که شرکت در هرکدام از آن ها لذت خاص خودش را دارد. پس از قدم گذاشتن در این باغ و گشت و گذاری در فضای سرسبز و با نشاطش به دیدن دو جاذبه در این پارک خواهیم رفت.

سفر 4 روزه به میلان

  • آدرس: Piazza Sempione, 20154 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 6:30 صبح تا 9 شب
  • مدت بازدید: 1 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 1 دقیقه با ماشین، 3 دقیقه پیاده روی

طاق صلح میلان (Arco della Pace)

طاق صلح ، دروازه ورودی شهر میلان است که زمان ساخت آن به قرن 19 میلادی برمی شود. پورتا سمپیونه نامی است که در گذشته به این منطقه گذاشته بودند. این طاق در منطقه یک تقسیمات شهری میلان که در زمان های قدیم، مرکز شهر میلان بوده است، نهاده شده است. این طاق دربر گیرنده بلوار اصلی شهر به نام کورسو سپمیونه بوده است. نامی که در حال حاضر برای آن استفاده می شود، آرکو دلا پیس به معنای طاق صلح است. این طاق که در زمان جنگ نماد صلح اروپایی ها بوده است در قرن نوزده میلادی افتتاح شده است.

سفر به میلان

  • آدرس: Piazza Sempione, 20154 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه روز
  • مدت بازدید: 1 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 6 دقیقه با ماشین

روز سوم

موزه هنر پیناکوتکا دی بِرا (Pinacoteca di Brera)

موزه هنر پیناکوتکا دی برا ، عمارتی رنسانسی است که بین سال های 1651 تا 1773 با کاربری یک مدرسه یهودی بنا شده است. این بنا از سال 1776 به موزه هنر تغییر کاربری داده و در حال حاضر یکی از بهترین موزه های هنر موجود در ایتالیا است که آثاری قابل توجه و ارزشمندی را در خود گنجانده است. مهمانان در همان بدو ورود با مجسمه ساخته شده از ناپلئون اول در سال 1809 اثر کانوا در این مجموعه روبرو خواهند شد.

سفر 4 روزه به میلان

  • آدرس: Via Brera, 28, 20121 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 8:30 صبح تا 7:15 شب
  • مدت بازدید: 3 ساعت

تالار آلااسکالا (Teatro Alla Scala)

سالن تئاتر آلااسکالا از پرعظمت ترین و معتبرترین مراکز اجرای اپرا در جهان محسوب می شود. این سالن تا به امروز میزبان اجرای مهم ترین قطعه های موسیقی و حضور موسیقی دانان، خوانندگان، نوازندگان و بینندگان بی شماری بوده است. این تالار گنجایش 2800 نفر را دارد که در کل ایتالیا، بی همتا است. فصل اجراها معمولا از اوایل ماه دسامبر شروع و تا ماه می ادامه می یابد؛ اما پیدا کردن بلیت اجراها به آسانی امکان پذیر نیست!

  • آدرس: Via Filodrammatici, 2, 20121 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 9 صبح تا 12 ظهر - 1:30 بعدازظهر تا 5:30 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 2 تا 3 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 4 دقیقه با ماشین، 7 دقیقه پیاده روی

پیشنهاد ناهار

رستوران Ottagono

رستورانی با فضای شیک و مجلل. این رستوران یک گزینه فوق العاده با توجه به موقعیتی که نهاده شده است است. این رستوران ایتالیایی با منوهای وسوسه نماینده شما را عاشق خود می نماید. فضای این رستوران با دکور بی نظیرش و غذاهای لذیذش تا همواره در ذهن شما خواهد ماند. این رستوران یک گزینه عالی برای صرف ناهار و مدتی استراحت در کنار دوستان و خانواده است.

رستوران Al Mercante

یکی از رستوران های عالی که محیط جذابی برای خانواده ها دارد این رستوران ایتالیایی است که همانند رستوران قبلی از محیط زیبایی برخوردار است. شما در این رستوران با غذاهای جدید ایتالیایی نیز آشنا خواهدی شد. نباید فراموش کنید که پیدا کردم یک پیتزا با دستورات اصیل بسیار سخت است، اما شما در این رستوران می توانید یک پیتزای اصیل ایتالیایی را میل کنید.

سفر 4 روزه به میلان

موزه باگاتی والسچی (Museo Bagatti Valsecchi)

این موزه یکی از مکان های برتر توریستی در میلان است. داستان این موزه به این گونه است که سال های دور و نزدیک به قرن 19 دو برادر عمر خود را صرف وسایل و اثاثیه ای کردند که فضای داخلی قصر خود را به مانند زمان های رنسانس تبدیل نمایند. در این مجموعه هم می توانید با سبک رنسانس آشنا شوید هم با چیدمانی که این دو برادر انگلیسی در آن انجام داده اند. بی شک از دیدن این موزه لذت خواهید برد.

سفر به میلان

  • آدرس: Via Gesù, 5, 20121 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 1 ظهر تا 5:45 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 2 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 8 دقیقه با ماشین، 5 دقیقه پیاده روی

موزه پُلدی پِتزولی (Poldi-Pezzoli Museum)

موزه پُلدی پِتزولی ، عمارتی اشرافی و قدیمی است که اکنون میزبان نقاشی های هنرمندان فقید، جواهرات، نقره، برنز، ظروف چینی و سفال، زره و لباس های جنگی است. جالب است بدانید که کف سالن های این عمارت با فرش های ایرانی پوشانده شده است و پرده های نقش و نگار دار بر روی پنجره ها توجه بازدیدنمایندگان را به خود جلب می نماید. در این موزه مجموعه بزرگی از توری های دست ساز اثر بوتیچلی نیز در این موزه نگهداری می شود.

  • آدرس: Via Alessandro Manzoni, 12, 20121 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 10 صبح تا 6 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 2 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 2 دقیقه پیاده روی

روز چهارم

کلیسای آمبروز مقدس (SantAmbrogio)

کلیسای آمبروز از شاهکارهای معماری سبک رومانسک به شمار می رود. این کلیسا همچنین قدیمی ترین کلیسای میلان است که در سال 368 میلادی توسط آمبروز مقدس ساخته شده است. گزینه های خیره نماینده بسیاری در این کلیسا وجود دارد که از رواق آن از همه چشمگیرتر است که به قرن 19 باز می شود. محراب بلند این کلیسا یک شاهکار هنری کارولینگین است که به سال 835 میلادی تعلق دارد.

  • آدرس: Piazza SantAmbrogio, 15, 20123 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 7:30 صبح تا 12:30 ظهر - 2:30 بعدازظهر تا 7 غروب
  • مدت بازدید: 1 ساعت و 30 دقیقه

استورجیوی مقدس (SantEustorgio)

استورجیوی مقدس در قرن 12 و 13 میلادی بنا شده است که برج آن حدود یک قرن بعد به آن افزوده شد. نمای این ساختمان در سال 1863 تکمیل شد. نقاشی های دیواری بسیار زیبایی در این بنا نهاده شده است که اگر گروه کر در موقع دیدن شما از این جاذبه در حال خواندن باشند، داستان این نقاشی ها را به گونه ای بیان می نمایند.

  • آدرس: Piazza SantEustorgio, 1, 20122 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 10 صبح تا 6 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 1 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 22 دقیقه با ماشین

پیشنهاد ناهار

رستوران GARAM MASALA INDIAN

یک رستوران هندی در شهری زیبا برای عاشقان غذاهای تند و خوش عطر. این رستوران غذاهای خوشمزه ای را برای شما سرو می نماید که در محیط زیبای آن بیشتر به شما مزه می دهد. این رستوران به کسانی که علاقه دارند در یک شهر اروپایی با غذای آسیایی آشنا شوند، پیشنهاد می شود.

سفر 4 روزه به میلان

خرابه های رومی سن لورنزو (Colonne di San Lorenzo)

خرابه های رومی ، خرابه هایی برجای مانده از شکوه امپراطوری روم در میلان است. در این مکان تفریح های شبانه وجود دارد و مردم می توانند برای صرف غذا یا گوش دادن به موسیقی دور هم جمع شوند.

  • آدرس: Corso di Porta Ticinese, 20123 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 24 ساعت شبانه روز
  • مدت بازدید: 2 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 6 دقیقه با ماشین

ورزشگاه سن سیرو (San Siro Stadium)

اگر علاقه مند به فوتبال هستید، حتما سری به ورزشگاه بزرگ و مطرح سن سیرو بزنید. ورزشگاه سن سیرو در شهر میلان محل بازی های خانگی دو تیم همشهری میلان و اینتر است.

  • آدرس: Piazzale Angelo Moratti, 20151 Milano MI, Italy
  • ساعت بازدید: 9:30 صبح تا 6 بعدازظهر
  • مدت بازدید: 1 ساعت
  • فاصله از جاذبه قبلی: 25 دقیقه با ماشین

پس از سفری 4 روزه در میلان به انتهای سفر خود می رسیم. خاطر نشان می شویم که در ساعات آزاد و شب ها می توان به مراکز خرید برویم و از تفریحاتی که در داخل شهر وجود دارد، بهره ببریم. میلان دیدنی های بسیار و برنامه های تفریحی متعددی دارد که حتی شرکت کردن در آن ها نیز هیجان انگیز است. این تنها یک برنامه پیشنهادی سفر است و شما می توانید با توجه به علایق خود و تعداد روزهایی که در این شهر اقامت دارید، برنامه سفر دیگری برای خود تنظیم کنید. اگر به این شهر مد و فرهنگ سفر کردید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 463

به "سفر 4 روزه به میلان شهر دنیای مد در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 4 روزه به میلان شهر دنیای مد در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید