یک کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار در بالتیمور آمریکا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات محلی در شهر بالتیمور گزارش دادند که بر اثر وقوع انفجار در یک منطقه مسکونی در این شهر دست کم یک نفر کشته، 2 نفر زخمی و چندین نفر دیگر نیز در میان آوار گرفتار شده اند.

یک کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار در بالتیمور آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری ان بی سی صبح روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد که بر اثر وقوع انفجار در یک منطقه مسکونی در شهر بالتیمور (بزرگترین شهر ایالت مریلند) دست کم یک نفر کشته و 2 نفر زخمی شده اند.

شبکه خبری ان بی سی به نقل از منابع خبری رسمی ادامه آتش نشانی بالتیمور اعلام نموده است که در پی این انفجار مهیب که گفته می گردد در لوله های انتقال گاز اتفاق افتاده، چندین واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده و دست کم 5 نفر هنوز در میان آوار گرفتار هستند که کوشش برای نجات آنها ادامه دارد.

به گفته تاشا جمرسون سخنگوی شرکت گاز و برق بالتیمور (BGE) که پس از وقوع انفجار خود را به محل حادثه رسانده، این انفجار حوالی ساعت 10 صبح به وقت محلی اتفاق افتاده است.

سخنگوی شرکت گاز و برق بالتیمور در پاسخ به این سؤال که شرایط را چگونه ارزیابی می نماید، گفت: نیروهای ما اکنون در صحنه حاضر شده اند و سعی دارند با همکاری مأموران آتش نشانی، ایمنی را برقرار نمایند. آنها کوشش می نمایند که گاز ساختمان های نزدیک به محل حادثه را قطع نمایند. به محض اینکه این کار انجام گردد، ما قادر خواهیم بود که ارزیابی شرایط را شروع کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 637

به "یک کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار در بالتیمور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 2 زخمی بر اثر انفجار در بالتیمور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید