گفتگوی چاووش اوغلو و دبیرکل ناتو درباره قره باغ و مدیترانه شرقی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، منابع دیپلماتیک از گفتگوی تلفنی مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه و ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو پیرامون مسائلی چون مناقشات مدیترانه شرقی، آتش بس قره باغ و افغانستان خبر دادند.

گفتگوی چاووش اوغلو و دبیرکل ناتو درباره قره باغ و مدیترانه شرقی

جهت دریافت خدمات ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این مصاحبه در حالی انجام گرفت که ترکیه در باب مدیترانه شرقی و قره باغ اختلاف نظر زیادی با شرکای اروپایی خود در ناتو دارد و دائماً از سوی آنها تهدید به تحریم می گردد.

علاوه بر این مسائل، اقدام نظامیان آلمانی مبنی بر بازرسی از یک فروند کشتی ترکیه ای، به تنش های اخیر آنکارا و کشورهای اروپایی دامن زده است.

نظامیان آلمان در چارچوب اتحادیه اروپا و در راستای عملیات ایرینی که هدف از آن مقابله با قاچاق سلاح به لیبی عنوان می گردد؛ به بازرسی این کشتی ترکیه ای پرداختند.

این در حالی است که با بالا دریافت تنش های متعدد ترکیه و اتحادیه اروپا، ناتو که از عضویت هر دو آنها برخوردار است؛ در وضعیتی بلاتکلیف به سر می برد و این قبیل اختلافات را مایه تضعیف دیوار دفاعی پیمان آتلانتیک شمالی تلقی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 784

به "گفتگوی چاووش اوغلو و دبیرکل ناتو درباره قره باغ و مدیترانه شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی چاووش اوغلو و دبیرکل ناتو درباره قره باغ و مدیترانه شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید