کار انتخاب استانداران هفته آینده تمام می شود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه انتخاب بیشتر استانداران در کشور محقق شده و تنها تعدادی به جای مانده است خبر داد در هفته آینده کار انتخاب استانداران در کشور تمام می شود.

کار انتخاب استانداران هفته آینده تمام می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور، در جمع خبرنگاران در اراک درباره فرایند انتخاب استانداران در کشور اظهار کرد: انتخاب بیشتر استانداران در کشور محقق شده است و تنها تعدادی به جای مانده است که در انتهای کار هستیم و در هفته آینده کار انتخاب استانداران در کشور تمام می شود.

وی اضافه نمود: یکی از ویژگی های دولت سیزدهم این است که خود را دولت مردم تعریف کرده است و این امر بدین معناست که استانداران، فرمانداران و تمامی رده های مسئولیتی باید تمام وقت در اختیار مردم باشند، مسائل مردم را کاملا از نزدیک حس کنند و نیازها را بدانند و وقت و انرژی را صرف رفع مسائل مردم کنند.

وحیدی شرح داد: استان مرکزی ظرفیت های بسیار مهمی دارد که شامل ظرفیت های صنعتی می شود، بخشی از این ظرفیت های صنعتی دچار مسائلی شده است که در وهله اول باید برگرداندن این ظرفیت ها به روال تولید و ظرفیت های تکمیلی دنبال شود و در کنار آن نیز باید ظرفیت های گردشگری، کشاورزی نیز باید مورد توجه و فعال تر باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1366

به "کار انتخاب استانداران هفته آینده تمام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار انتخاب استانداران هفته آینده تمام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید