مقاله: معرفی بهترین دانشگاه های کانادا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، کانادا تعدادی از برترین دانشگاه های دنیا را دارد، در واقع در رتبه بندی دانشگاه های دنیا در سال 2021 تعداد 26 دانشگاه این کشور در بین برترین دانشگاه های دنیا بودند. ممکن است نام برخی از دانشگاه های آن هرگز به گوشتان نخورده باشد اما در کانادا با وجود 9 دانشگاه در بین 200 دانشگاه برتر دنیا فرصت های زیادی برای تحصیلات بین المللی دارید. طبق آنالیز هایی که صورت گرفته بیشتر از 90 درصد دانشجویان از تحصیل در کانادا راضی بودند و 95 درصد از آن ها کانادا را برای تحصیل به دیگران معرفی می نمایند. اگر کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنید فرصت این را دارید تا علاوه بر تحصیل در بالاترین سطح ممکن با تجربه های فرهنگی و طبیعی زیادی روبرو شوید؛ از اسکی در دامنه های پربرف بریتیش کلمبیا گرفته تا گشت و گذار در پارک های ملی این کشور. کانادا که در بخش های شمالی قاره آمریکا قرار گرفته است به زیبایی های طبیعی معروف است و مکان های کمی در دنیا از نظر زیبایی می توانند با جنگل ها، دریاچه ها و کوه های چشمگیر این کشور رقابت نمایند. کانادا زمستان های سختی دارد و در برخی از بخش های آن حتی تا نیمی از سال برف روی زمین نشسته است اما نگران نباشید چون مطمئنا در این مکان های پربرف دانشگاهی وجود ندارد که مجبور باشید به آنجا بروید!

مقاله: معرفی بهترین دانشگاه های کانادا

این دانشگاه رقیب سرسخت دانشگاه مک گیل است و تا همین چند سال پیش رتبه اش از دانشگاه مک گیل پایینتر بود اما در سال جاری با چند رتبه صعود به رتبه 26 دنیا و اول در کانادا رسید. این دانشگاه در بزرگترین ترین شهر کانادا، تورنتو قرار گرفته است و با این همه دانشجوی خارجی ای که دارد هر سال 15.7 میلیارد دلار به اقتصاد کشورش یاری می نماید. دانشگاه تورنتو را همه دنیا به نوآوری و خلاقیت هایی که در زمینه تحقیقات مختلف علمی دارد می شناسند. حتما برایتان خیلی جالب است اگر بگوییم انسولین و سلول های بنیادی برای اولین بار در این دانشگاه کشف شدند پس اگر شما هم می خواهید به جمع کاشفان و مخترعین دنیا بپوندید رفتن به این دانشگاه یکی از راه های رسیدن به این آرزویتان است.

این دانشگاه هم در استان انتاریو قرار گرفته است و سال جاری به رتبه 149 رسیده است. زمان تاسیس این دانشگاه به سال 1957 برمی شود و امروز حدود 30 هزار دانشجو در آن تحصیل می نمایند. این دانشگاه شامل 6 دانشکده و 10 مدرسه دانشکده بنیاد است و معمولا همواره در بین 10 دانشگاه برتر کانادا قرار گرفته است. دانشگاه واترلو بیشتر به علت برنامه های کارآموزی اش معروفیت پیدا نموده و نکته جالب درباره این آین است که بیل گیتس چندین بار در این دانشگاه سخنرانی داشته است.

منبع مقاله: معرفی بهترین دانشگاه های کانادا

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1319

به "مقاله: معرفی بهترین دانشگاه های کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی بهترین دانشگاه های کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید