مجله رادیویی کوی دانشجو روی آنتن شبکه رادیو جوان رفت

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سردبیر مجله رادیویی کوی دانشجو گفت: پخش مجله رادیویی کوی دانشجو از آدینه دوم آبان روی آنتن شبکه رادیو جوان رفت.

مجله رادیویی کوی دانشجو روی آنتن شبکه رادیو جوان رفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دشتی سردبیر مجله رادیویی کوی دانشجو در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: گفت: پخش مجله رادیویی کوی دانشجو از آدینه دوم آبان روی آنتن شبکه رادیویی جوان رفت.

وی اضافه نمود: شبکه رادیویی جوان، همچون همواره، این بار هم پیشتازی نموده و با روی آنتن بردن یک برنامه کاملا دانشجویی، بلندگوی صدای رسای دانشجویان سراسر ایران شده است.

دشتی اعلام کرد: کوی دانشجوی شبکه رادیویی جوان، که پخش آن از آدینه دوم آبان ماه سال 1399 شروع شده، یک مجله رادیویی با موضوع مطالبات دانشجویی است که هدفش پیگیری و آنالیز مسائل و دغدغه های دانشجویان است. دغدغه هایی که موضوع عمده آن ها حول مسائل صنفی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و پژوهشی می چرخد.

سردبیر مجله رادیویی کوی دانشجو گفت: این برنامه درصدد است تا صدای رسای دانشجویان ایران باشد. از این رو از تمامی دانشجویان و فعالان این حوزه دعوت میشود تا پیشنهادات، دغدغه ها و مطالبات قابل پیگیری خود را در تنها صفحه رسمی برنامه در اینستاگرام به نشانی kooyedaneshjoo-javan ارسال نمایند.

دشتی اعلام کرد: برنامه کوی دانشجو، با اجرای محمد صادق علیخانی به تهیه نمایندگی غزاله یراقی و سردبیری محمد مهدی دشتی، هر آدینه ساعت20 از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ اولین برنامه کوی دانشجو با موضوع فرار مغز ها، میزبان حسن سالاریه معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان کشور بود. همچنین در این برنامه سه نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه های کشور هم حضور یافتند و توانستند رودر رو، مسائل و موانع تحصیلی خود را با معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان مطرح و راهکار های احتمالی را آنالیز نمایند.

کمبود امکانات آزمایشگاهی، عدم وجود شبکه ارتباطی فعال میان نخبگان و مسئولین، عدم توزیع موثر گرنت های پژوهشی و نخبه کشی سیستم های بروکراتیک از مسائلی بود که در این برنامه به بحث گذاشته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 755

به "مجله رادیویی کوی دانشجو روی آنتن شبکه رادیو جوان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجله رادیویی کوی دانشجو روی آنتن شبکه رادیو جوان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید