صنعت 29 میلیارد دلاری سافاری در معرض تهدید ، صنعت گردشگری حیات وحش آفریقا از کار افتاد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، در گزارشی که در Nature Ecology & Evolution منتشر شده است، عنوان شده است که صنعت گردشگری حیات وحش آفریقا، که معمولاً 29 میلیارد دلار در سال درآمدزایی دارد و 3.6 میلیون نفر را در استخدام خود دارد، در معرض تهدید است زیرا کرونا تقریباً تمام سفرهای تفریحی به این مکان را متوقف نموده است.

صنعت 29 میلیارد دلاری سافاری در معرض تهدید ، صنعت گردشگری حیات وحش آفریقا از کار افتاد

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

خبرنگاران - بسیاری از خدمات محافظت از حیات وحش بدون داشتن پول حاصل از سافاری ها متوقف شده اند. طبق تحقیقات دانشمندان دانشگاه های مختلف اعم از آفریقای جنوبی تا ایالات متحده آمریکا سخت ترین ضربه را کشورهایی خواهند خورد که به اصطلاح بیشترین مقدار Big Five - فیل ها، شیرها، گاومیش ها، پلنگ و کرگدن - را دارا هستند، مانند کنیا، زیمبابوه و آفریقای جنوبی.

این مطالعه نشان می دهد، دیگر کشورها مانند اوگاندا، جایی که جمعیت گوریل ها در اکثریت است نیز از این اتفاق رنج خواهند برد. دانشمندان اعلام کردند: جهانگردی به دولت ها یاری می نماید تا به زیستگاه حیات وحش توجه نمایند. این موضوع برای مقامات حیات وحش درآمد ایجاد می نماید، درآمد ارزی را ایجاد می نماید و اقتصاد محلی را متنوع و تقویت می نماید. در بودجه سالانه حیات وحش کنیا حدود 50٪ یا 30 میلیون دلار از گردشگری تأمین می گردد، در حالی که این رقم در زیمبابوه 80٪ و در آفریقای جنوبی با همان درصد یا 52 میلیون دلار است.

نیمی از بودجه اداره حیات وحش اوگاندا از گردشگران برای دیدن گوریل های کوهستانی تامین می گردد.

در این گزارش آمده است: حل این بحران به یک کوشش بین المللی هماهنگ برای حمایت و پشتیبانی از حیات وحش و حیوانات وحشی آفریقا و افرادی که به آنها وابسته هستند، احتیاج دارد.

منبع : news 24

منبع: چمدان
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 594

به "صنعت 29 میلیارد دلاری سافاری در معرض تهدید ، صنعت گردشگری حیات وحش آفریقا از کار افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت 29 میلیارد دلاری سافاری در معرض تهدید ، صنعت گردشگری حیات وحش آفریقا از کار افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید