سوسیس فولکس واگن نایاب می گردد! ، کارکنان VW تا سال 2025 وگان می شوند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سوسیس فولکس واگن از این پس در ولفسبورگ نایاب خواهد شد. این برند آلمانی اعلام نمود از روز 29 مرداد ماه امسال منوی افسانه ای currywurst را از کافه تریا های خود جمع آوری می نماید.

سوسیس فولکس واگن نایاب می گردد! ، کارکنان VW تا سال 2025 وگان می شوند

خبرنگاران - محمد فتح اللهی - عاشقان دنیای فست فود ها با currywurst کاملاً آشنا هستند. این غذا یک فست فود آلمانی است که از سوسیس بخار پز و سرخ شده تهیه می گردد که معمولاً بصورت خرد شده سرو می گردد. این غذا با ترکیبی از رب گوجه فرنگی و ادویه کاری که بصورت سس تهیه می گردد به دست فست فود دوستان می رسد.

فولکس واگن بیشتر از 48 سال است که این غذا را در کافه تریا های خود ارائه می دهد. اما اخیراً این کمپانی آلمانی اظهار داشت که این منو از تاریخ 29 مرداد ماه به بعد در دسترس نخواهد بود.

براساس خبری که در Wolfsburger Nachrichten منتشر شد، هدف نهایی فولکس واگن از این کار توقف کامل فراوری گوشت تا سال 2025 است.

البته بعضی از کافه های فولکس واگن هنوز به ارائه این غذای رویایی ادامه خواهند داد. اما در کافه هایی که این منو در آنجا دیده نمی گردد، هیچ غذایی بر پایه گوشت سرو نخواهد شد. حتی همبرگر!

Currywurst در حقیقت یک میان وعده آلمانی است که از گوشت خوک تهیه می گردد. Herbert Diess مدیر عامل فولکس واگن اظهار داشت که به زودی سوسیس فولکس واگن بصورت گیاهی در دسترس خواهد بود. چرا که سلامت کارکنان این شرکت برای وی بسیار با اهمیت است.

اما ظاهراً کارکنان فولکس واگن چندان هم از این تصمیم راضی نیستند. حتی براساس خبر Wolsburger Nachrichten در بعضی از کافه تریاها کارکنان این شرکت دست به تجمعات اعتراضی زده اند! از همین رو محتمل است فولکس واگن از این تصمیم خود منصرف گردد.

درباره سوسیس فولکس واگن!

فولکس واگن برای نخستین بار قصابی خود را در 1973 افتتاح کرد. از آن روز تا به امروز سوسیس Currywurst که به وسیله فولکس واگن فراوری می گردد یکی از غذاهای محبوب در ولفسبورگ است.

جالب است بدانید فولکس واگن روزانه 18/000 عدد سوسیس در تأسیسات ولفسبورگ خود فراوری می نماید که بیشتر از تعداد اتومبیل های فراوری شده در این برند بصورت روزانه است. متأسفانه یا خوشبختانه فرهنگ خوردن غذای محبوب Currywurst در کافه های این شرکت به سرانجام رسیده است.

منبع: بیت ران
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1240

به "سوسیس فولکس واگن نایاب می گردد! ، کارکنان VW تا سال 2025 وگان می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوسیس فولکس واگن نایاب می گردد! ، کارکنان VW تا سال 2025 وگان می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید