تور روسیه ارزان: روسیه مذاکره درباره تسلیحات اتمی تاکتیکی را مشروط کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن می گوید خروج تسلیحات اتمی تاکتیکی (غیر راهبردی) از اروپا و تخریب زیرساخت های ذخیره آنها از جمله پیش شرط های روسیه برای هرگونه مذاکره با آمریکا در باب این تسلیحات است.

تور روسیه ارزان: روسیه مذاکره درباره تسلیحات اتمی تاکتیکی را مشروط کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آنتونوف بعلاوه خواهان پایان مأموریت های تبادل تسلیحات هسته ای ناتو شد. وی در عین حال تاکید نمود که مذاکرات ثبات راهبردی روسیه و ایالات متحده در جهت درستی پیش می رود و ماهیتی حرفه ای دارد و آنها می توانند به توافقاتی در مورد کنترل تسلیحات و کاهش خطر دست یابند.

با این حال، آنتونوف یادآوری کرد که مذاکرات روسیه و آمریکا درباره پیمان منع موشک های هسته ای میان برد (INF) آسان نخواهد بود و باید از رقابت در چنین تسلیحاتی جلوگیری گردد. به گفته وی، روسیه با استقرار این قبیل موشک ها و حتی انواع کوتاه بُردتر آن در هر جایی از دنیا مخالف است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در 21 اکتبر 2018 مدعی شد که به علت نقض مکرر INF به وسیله روسیه، از پیمان مذکور خارج خواهد شد. در اول فوریه 2019، ایالات متحده به طور رسمی از این پیمان خارج شد. روسیه نیز در روز بعد به همین اقدام دست زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1345

به "تور روسیه ارزان: روسیه مذاکره درباره تسلیحات اتمی تاکتیکی را مشروط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه مذاکره درباره تسلیحات اتمی تاکتیکی را مشروط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید