درخواست مشاور امنیتی پیشین ترامپ برای بر گزاری مجدد انتخابات

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید با پیوست کردن بیانیه یک گروه سیاسی در پیغام توئیتری خود، به طور غیر مستقیم از رئیس جمهور آمریکا خواست انتخابات ریاست جمهوری را مجدداً برگزار کند.

درخواست مشاور امنیتی پیشین ترامپ برای بر گزاری مجدد انتخابات

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر گزاری فارس، مایکل فلین مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید به طور غیر مستقیم از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواسته انتخابات ریاست جمهوری این کشور را مجدداً بر گزار کند.

به نوشته روزنامه هافینگتون پست، فلین که در اوایل دوره ریاست جمهوری ترامپ عهده دار این سمت بود و اخیراً نیز اتهامات او در مورد دروغگویی به اف بی آی از سوی ترامپ مورد عفو قرار گرفته، بیانیه یک گروه سیاسی موسوم به کنوانسیون ما مردم را با این مضمون در پیغام توئیتری خود پیوست نموده است.

این گروه سیاسی در بیانیه خود از ترامپ خواسته اعلام حکومت نظامی کند و به طور موقت قانون اساسی آمریکا را به حالت تعلیق درآورد تا انتخابات ریاست جمهوری جدیدی بر گزار گردد.

فلین نیز در همین پیغام نوشت: آزادی هیچ وقت به زانو در نمی آید، مگر برای خدا.

بامداد پنجشنبه هفته گذشته بود که ترامپ با انتشار پیغامی در توئیتر از عفو مایکل فلین اطلاع داد.

فلین ارشدترین مقامی است که مورد بخشش رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته است.

مایکل فلین، ژنرال بازنشسته ارتش در سال 2017 به دروغگویی به اف بی آی درباره تعاملات خود با سفیر روسیه در آمریکا در هفته های قبل از روی کار آمدن ترامپ، اعتراف کرد.

وی از آن موقع کوشش نموده از خود برطرف اتهام کند و گفته دادستان ها حقوق او را نقض کردند و او را برای بیان این اعتراف فریب دادند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 831

به "درخواست مشاور امنیتی پیشین ترامپ برای بر گزاری مجدد انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مشاور امنیتی پیشین ترامپ برای بر گزاری مجدد انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید