دانشجویان روزانه دکتری از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره مند می شوند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون از اعطای تسهیلات این بانک به دانشجویان روزانه دکتری اطلاع داد.

دانشجویان روزانه دکتری از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون گفت: دانشجویان روزانه مقطع دکتری ناپیوسته دانشگاه های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه های اجرایی و دانشجویانی که قبلاً به بانک معرفی شده و تشکیل پرونده داده اند و برای یکبار از بانک وام دریافت کرده اند، فقط می توانند از وام ویژه دکتری بانک استفاده نمایند.

البرزی با این شرح که مهلت ثبت نام این تسهیلات از 30 مهرماه سالجاری شروعشده و تا 15 دی ماه سالجاری ادامه دارد اضافه کرد: البته بر اساس سامانه ثبت نام، دانشجویان دکتری که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و صندوق رفاه دانشجویان مورد تأیید هستند به بانک معرفی می شوند و ملاک بانک تأییدیه این صندوق است، ازاین رو از مراجعه حضوری به شعب بانک بدون ثبت نام در سامانه و تأییدیه صندوق خودداری گردد.

وی اعلام نمود: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه پرداخت می گردد و بازپرداخت نیز با تنفس دو سال پس از سرانجام دوره هشت نیمسال دکتری شروع می گردد و هر دانشجوی دکتری واجد شرایط در صورت تأیید صندوق تا هشت نیمسال مجموعاً هشت وام به مبلغ 42 میلیون ریال و در مجموع 336 میلیون ریال دریافت می نماید.

البرزی اضافه کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک های توسعه ای دولت همیشه در طرح های اجتماعی مشارکت داشته است و در این طرح نیز با همکاری صندوق رفاه دانشجویان به عنوان صندوق دولتی به دنبال ارائه خدمات به دانشجویان به بهترین شکل می باشد

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 779

به "دانشجویان روزانه دکتری از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان روزانه دکتری از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید