خدمت رسانی 6 هزار خادم و خادمیار مهدوی در نیمه شعبان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/قم مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران گفت: امسال 6 هزار خادم افتخاری و خادم یار در نیمه شعبان، در خدمت زائران مسجد مقدس جمکران خواهند بود.

خدمت رسانی 6 هزار خادم و خادمیار مهدوی در نیمه شعبان

امیرمسلم کاشانی زاده اظهار کرد: مجموعه خادمان حاضر در مسجد برای ایام نیمه شعبان امسال بالغ بر 6 هزار نفر خواهند بود که بسیاری از آنها از قم و شهرستان های مختلف برای خدمت به زائران مسجد مقدس جمکران آماده شده اند.

وی اضافه کرد: فراخوان برای جذب خادم یاران ویژه نیمه شعبان از آذرماه امسال اعلام شد و پس از آن 3500 نفر در سامانه ثبت نام کردند که 1900 نفر مرد و 1600 زن بودند.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه یک سوم از این افراد قمی هستند گفت: همچنین 550 نفر از داوطلبان، قبلا سابقه خادم یاری در مسجد مقدس جمکران را داشته اند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام نیاز واحدهای مختلف مسجد، افراد ثبت نام شده فراخوان خواهند شد و پس از تحویل مدارک و تشکیل پرونده و گزینش، از آنها دعوت به همکاری می شود تا در حوزه های مختلف مثل خدمات رسانی عمومی و تخصصی بر اساس دانش و توانمندی هایی که دارند بکار گرفته شوند.

کاشانی زاده با بیان اینکه حضور خادم یاران در مسجد مقدس جمکران به صورت شبانه روزی خواهد بود گفت: به همین دلیل خدمات اسکان و پذیرایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: طی دو سال اخیر به ویژه در ایام نیمه شعبان و نوروز، به خاطر شیوع کرونا محدودیت های فراوانی داشتیم و برنامه های خاصی با شکوه قبل در جمکران برگزار نشد ولی امسال بر اساس پیش بینی های صورت گرفته شاهد حضور پرشور زائران و به تبع آن خدام خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1513

به "خدمت رسانی 6 هزار خادم و خادمیار مهدوی در نیمه شعبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی 6 هزار خادم و خادمیار مهدوی در نیمه شعبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید