سیمای منطقه 20 با نورپردازی و آذین بندی، نوروزی شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 20 گفت: در آستانه سال تازه و استقبال از اولین نوروز قرن، سیمای شهر در این منطقه بهاری شد.

سیمای منطقه 20 با نورپردازی و آذین بندی، نوروزی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ محمد ناظم رضوی گفت: به منظور فضاسازی نوروزی،27 مورد المان نوروزی، 4 مورد سفره هفت سین و 18 عدد تخم مرغ نوروزی در نقاط مهم منطقه نصب شد.

ناظم رضوی ادامه داد: زیباسازی منظر شهری برای استقبال از نوروز با آذین بندی ریسه پارچه ای و نوری، نصب پرچم های ایران و الوان، اجرای فرش گل با گونه های متنوع لاله های رنگین، شب بو، کالانکوآ و سینره در میادین، بزرگراه ها و فضاهای سبز شهری؛ رنگ آمیزی عناصر و المانهای شهر، شستشو و پاکسازی جداره های شهری، پیرایش و حذف زوائد بصری، اجرای نماسازی و رنگ آمیزی جداول اجرا شده است.

او با اشاره به وجود آثار تاریخی و مذهبی در ری، اضافه نمود: به منظور خدمات رسانی به گردشگران، زائران و مسافران در ایام نوروز و شناساندن ظرفیت های تاریخی و مذهبی ری، تورهای رایگان ری گردی برپا است.

ناظم رضوی با بیان اینکه راهنمایان گردشگری در اماکن زیارتی و تاریخی مستقر هستند، اضافه نمود: تورهای ری گردی ویژه مسافران نوروزی شامل بازدید از امکان تاریخی برج طغرل، چشمه علی، آرامگاه ابن بابویه، امازاده عبدالله و بقعه بی بی شهربانو است.

او با اشاره به اینکه در ایام نوروز دو پردیس صنایع دستی در راستای حمایت از فعالین حوزه فراوری صنایع دستی در ضلع شرق حرم و آستان امامزاده عبدالله مستقر هستند، اضافه نمود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، 4 ایستگاه اطلاع رسانی در ورودی عوارض قم به تهران، ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، میدان سلمان فارسی و سه راه خیرآباد مستقر هستند تا گردشگران و مهمانان نوروزی را هدایت و هدایت نمایند.

شهردار منطقه 20 به پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در محل های اسکان نوروزی اشاره نمود و گفت: محلهای اسکان نوروزی با هماهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری در 7 مدرسه مجهز به وسایل رفاهی آماده استقبال از مسافران نوروزی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1541

به "سیمای منطقه 20 با نورپردازی و آذین بندی، نوروزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمای منطقه 20 با نورپردازی و آذین بندی، نوروزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید