خبرنگاران وزیر راه وشهرسازی: عاملان حادثه تخریب پل کاکارضا مجازات می شوند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خرم آباد- خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پل تخریب شده کاکارضا در سلسله گفت: پرونده این حادثه در قوه قضاییه در حال آنالیز است و قطعا با تمامی عاملان حادثه که در تخریب این پل سهم داشته اند، برخورد می گردد.

خبرنگاران وزیر راه وشهرسازی: عاملان حادثه تخریب پل کاکارضا مجازات می شوند

محمد اسلامی عصر پنجشنبه در بازدید از فرایند احداث پل تخریب شده کاکارضا با بیان اینکه مهمترین نکته در فرآیند احداث پل کاکارضا، انجام مطالعات زمین شناسی برای احداث دقیق آن است، گفت: پیمانکار با صلاحیتی برای این طرح انتخاب شده و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده حداکثر تا آبان ماه به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که مانعی در فرایند ادامه احداث این طرح مسئله ای ایجاد نگردد تا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی نکته مهم در مورد پل کاکارضا را، بازآفرینی این پل دانست و بیان کرد: مهم ترین مرحله در این فرایند انجام مطالعات ژئوتکنیک و ژئوفیزیک بوده است تا پل با محاسبات دقیق احداث گردد، به این منظور، طراحی ها انجام، مناقصه برگزار و پیمانکار دارای صلاحیت، انتخاب شده است.

وی با اشاره به دلایل کندی پیشرفت طرح، اعلام نمود: از مهمترین دلایل کندی پیشرفت ضرورت طراحی و باز مهندسی آن بوده است و طی کردن فرآیندهای قانونی تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار بوده است.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه تخریب پل نوساز کاکارضا باعث شده تا به امروز 111 تصادف جرحی و 11 تصادف منجر به فوت در این راستا رخ دهد، بیان کرد: پل تازه تاسیس کاکارضا که تنها دو سال از بهره برداری آن می گذشت در سیل 98 تخریب شد و به دلیل دوطرفه شدن راستا فعلی، تا به امروز چندین حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح در این منطقه اتفاق افتاده که در 2 مورد آن خودرو یک خانواده سه نفره سال گذشته از این سازه سقوط کرد و هفته گذشته نیز در تصادفی خونین پنج نفر در این قطعه جان باختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 576

به "خبرنگاران وزیر راه وشهرسازی: عاملان حادثه تخریب پل کاکارضا مجازات می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر راه وشهرسازی: عاملان حادثه تخریب پل کاکارضا مجازات می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید