خبرنگاران لایحه به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح آنالیز شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران - خبرنگاران - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از آنالیز لایحه به کارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در حضور مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی اطلاع داد.

خبرنگاران لایحه به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح آنالیز شد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از خانه ملت، عباس مقتدایی در شرح نشست امروز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در بخش نخست جلسه اخبار و رویدادهای بین المللی، منطقه ای و کشور مورد گفت وگو اعضای حاضران در کمیسیون قرار گفت. تبادل اخبار صورت و مباحث متفاوتی نظیر روابط خارجی ایران و موضوعات داخلی مطرح شد.

مقتدایی اضافه کرد: در بخش دوم، جلسه با حضور مسئولان دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی پیرامون لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری، برگزار گردید.

وی در ادامه اظهار کرد: این قانون مصوب سال 1373 است که با توجه به گذشت زمان و شرایط جدیدی که بر کشور پدیدار شده در مجلس دهم در قالب لایحه به کمیسیون امنیت ملی ارسال شد و این لایحه مورد بحث و آنالیز درون کمیسون نهاده شد.

مقتدایی یادآور شد: با تغییر مجلس دهم به یازدهم مجدد این لایحه در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهاده شد و امروز دومین جلسه رسیدگی به آن در صحن کمیسیون انجام شد. پیش از این کمیته دفاعی کمیسیون نظرات پیرامون این قانون را داده بود که امروز دیدگاه کمیته با دستگاه های ذی ربط از جمله ستاد مشترک نیروهای مسلح و زیر مجموعه نظامی و انتظامی طرح شد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: موادی از این لایحه در جلسه امروز به تصویب رسید و دو ماده مجدد قرار شد برای اعمال نظرات به کمیته دفاعی بازگردانده گردد تا در جلسات آینده پس از انجام اصلاحات در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 956

به "خبرنگاران لایحه به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لایحه به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید