ابراز رضایت کاپوچیانی از روند پیشرفت تیم ملی بسکتبال بانوان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران شرایط تمرینات این تیم پیش از اعزام به کاپ آسیا را مثبت ارزیابی کرد.

ابراز رضایت کاپوچیانی از روند پیشرفت تیم ملی بسکتبال بانوان

فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که مسابقات ویلیام جونز و کاپ آسیا را پیش رو دارد. تمرینات خود را زیر نظر النی کاپوجیانی سرمربی یونانی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می نماید.

النی کاپوجیانی در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: بازیکنان ایران خیلی بسکتبال را دوست دارند و خوشحالم که به آن ها آموزش می دهم. در این مدت هم بسیار پیشرفت نموده اند

او در خصوص ترکیب تیم ایران اعلام کرد: با آنالیز حریفان تصمیم می گیریم کدام بازیکنان را حفظ کنیم، اما در هر پستی دو بازیکن را خواهیم داشت. نتیجه گرفتن برایم مهم است و سعی می کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که به کسب نتیجه یاری نمایند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص کادر فنی تیم ملی گفت: خیلی از کادر راضی هستم. هر کدام از مربیان و کادر وظایف مخصوص خود را دارند. از این مورد خیلی راضی هستم و در روز چند بار با هم جلسه داریم و بازخورد هایی که از تمرینات به دست می آید را آنالیز می کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1733

به "ابراز رضایت کاپوچیانی از روند پیشرفت تیم ملی بسکتبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت کاپوچیانی از روند پیشرفت تیم ملی بسکتبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید