ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها از 25 آذر ماه آغاز می گردد ، آغاز تحصیل پذیرفته شدگان از بهمن 99

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام دوره های بدون آزمون ارشد دانشگاه ها از 25 آذرماه سال 99 شروع خواهد شد و تا 30 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها از 25 آذر ماه آغاز می گردد ، آغاز تحصیل پذیرفته شدگان از بهمن 99

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه 16 شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و اموزش کشور، روز سه شنبه 25 آذر ماه آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه 30 آذر ماه 99 ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: اطلاعات رشته ها از دانشگاه ها در حال جمع آوری است و تنها رشته محل هایی در این مرحله پذیرش قرار می گیرند که فاقد انتخاب رشته کننده ردی باشد و تعداد افراد ثبت نامی آن کمتر از ظرفیت مجاز آن باشد. اعلام درخواست پذیرش رشته محل در این مرحله توسط دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.

وی یادآور شد: آغاز به تحصیل این داوطلبان از نیم سال دوم و بهمن ماه خواهد بود. برای سایر آزمون های سراسری، فنی و حزفه ای و. در اطلاعیه های تکمیلی جزئیات بیشتر و زمان ثبت نام آن ها توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 837

به "ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها از 25 آذر ماه آغاز می گردد ، آغاز تحصیل پذیرفته شدگان از بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه ها از 25 آذر ماه آغاز می گردد ، آغاز تحصیل پذیرفته شدگان از بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید