خبرنگاران جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید در گلستان برگزار می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، گرگان - خبرنگاران - جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید با موضوع تجلیل از کادر درمان کشور در بخش های پوستر، تصویرسازی، طراحی لباس، دیوارنگاری، کاریکاتور و عکاسی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان برگزار می گردد.

خبرنگاران جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید در گلستان برگزار می گردد

محورهای این جشنواره ملی شامل کادر درمان شکل پوشش، ازدواج، بچه ها و سالمندان، دورهمی خانوادگی و روضه های خانگی، حامیان و خیرین حوزه سلامت، جهش فراوری در حوزه سلامت، خلاقیت و نوآوری در برگزاری آیین های ملی و مذهبی در شرایط کرونایی، فرصت ها و تهدیدهای کرونایی و محیط زیست و آموزش، سرگرمی، اطلاع رسانی، جلوه های حوزه سلامت و کرونا در فضای مجازی است.

صبح امروز شنبه و با حضور مجازی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از پوستر و تندیس این جشنواره رونمایی شد.

دبیر جشنواره و رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان گفت: تقویت هویت اسلامی - ایرانی، رشد خودآگاهی، تقویت روحیه مسوولیت پذیری، تقویت هویت انقلابی، افزایش روحیه انقلابی گری و کوشش برای گسترش و تعمیق مبانی ارزشی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

محبوبه کشیری گفت: بیان شیوه های مختلف همدلی و همراهی مردم در کنترل و مهار کرونا، فرهنگ سازی هنجارهای درست و ترویج آن در رفتارهای اجتماعی و اصلاح سبک زندگی و همچنین انتقال آموزه های دینی به نسل جوان به وسیله زبان هنر و خلق آثار هنری فاخر و تاثیرگذار اجتماعی و اخلاقی متناسب با پدیده نوین اجتماعی از دیگر اهداف این جشنواره ملی است.

به گفته وی ارسال آثار به این جشنواره که از شهریور سال جاری شروع شده تا 7 اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

مهدی دستگردی مدیرکل فرهنگی - اجتماعی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که مهمان مجازی این مراسم بود گفت: با زبان هنر می توان ایده های خلاقانه برای یاری به مهار کرونا را ارایه و در جامعه گسترش داد.

جشنواره ملی ، فرهنگی و هنری جهاد سپید 29 اردیبهشت سال آینده با معرفی آثار برگزیده بخش های گوناگون به کار خود خاتمه می دهد.

دانشگاه های فنی و حرفه ای گلستان افزون بر چهار هزار دانشجو دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 964

به "خبرنگاران جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید در گلستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره فرهنگی و هنری جهاد سپید در گلستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید