ترم جاری برای دانشجویان کارشناسی و ارشد مجازی است، ورود 2576 نو دانشجو به دانشگاه بوعلی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/همدان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: ترم تحصیلی جاری برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی و برای مقطع دکتری نیز از اواخر آبان ماه سالجاری به صورت حضوری خواهد بود.

ترم جاری برای دانشجویان کارشناسی و ارشد مجازی است، ورود 2576 نو دانشجو به دانشگاه بوعلی

دکتر حسن ساری خانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تصمیمات جلسه مدیریت استانی آموزش عالی که به ریاست دانشگاه بوعلی سینا در تاریخ هشتم آبان ماه برگزار گردید، اضافه نمود: با توجه به شرایط نارنجی همدان و شرایط شکننده کرونا در استان امتحانات ترم تحصیلی جاری برای دانشجویان مقطع کارشناسی و ارشد به صورت مجازی و برای مقطع دکتری حضوری خواهد بود.

وی بعلاوه ادامه داد: در آذرماه برای برگزاری کلاس های عملی دانشجویان کارشناسی ارشد تصمیمات لازم گرفته خواهد شد. گفتنی است این تصمیم برای تمامی دانشگاه های استان به غیر از دانشگاه جامع علمی کاربردی اتخاذ شده است.

دکتر ساری خانی بعلاوه از ورود 2 هزار و 576 نو دانشجو در سال تحصیلی 1400 دانشگاه بوعلی سینا اطلاع داد و اضافه نمود: هزار و 679 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و 33 نفر در کارشناسی ناپیوسته در دوره روزانه و نیز 656 نفر با آزمون و 63 نفر بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.

وی بعلاوه گفت: 145 نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند که از این بین 27 نفر آنها در دوره شبانه و 118 نفر مابقی در دوره روزانه هستند. ثبت نام تمامی دانشجویان تازه الورود صورت گرفته و در حال حاضر مشغول تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1358

به "ترم جاری برای دانشجویان کارشناسی و ارشد مجازی است، ورود 2576 نو دانشجو به دانشگاه بوعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم جاری برای دانشجویان کارشناسی و ارشد مجازی است، ورود 2576 نو دانشجو به دانشگاه بوعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید