توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه اصفهان با اشاره به لزوم توجه دانشگاه های کشور به خلاقیت و نوآوری گفت: باید بخشی از فضاهای دانشگاهی به این امر اختصاص یابد تا فضای پویاتری را در دانشگاه ها ببینیم.

توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می گردد

وی با بیان اینکه در استان اصفهان توسعه تعامل دانشگاه ها و صنایع قابل توجه است، ابراز داشت: در این زمینه بخش های هماهنگ کننده امور مالی و به ویژه اتاق بازرگانی نقش خوبی را ایفا نموده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه منجر به توسعه خلاقیت می گردد، ادامه داد: در این زمینه باید مراکز مرتبط با این مساله راه اندازی گردد و صدور مجوز را برای این امر تسهیل خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان اصفهان در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان و شهرک های علمی و فناوری پیشتاز است، توضیح داد: در این زمینه حضور سرمایه گذاران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز امری لازم است.

لازم به ذکر است، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر یک روزه به اصفهان از تعدادی از شرکت های مستقر در شهرک صنعتی جی بازدید و طرح توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان را افتتاح کرد.

بازدید از دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی و افتتاح مرکزی در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان و بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیگر برنامه های سفر سورنا ستاری به اصفهان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1150

به "توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت منجر به ایجاد نوآوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید