بازدید نمایندگان از نمایشگاه رزم زمینی وزارت دفاع

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - اعضای کمیسیون جهش تولید و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کردند.

بازدید نمایندگان از نمایشگاه رزم زمینی وزارت دفاع

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، شمس الدین حسینی نماینده مجلس و عضو کمیسیون جهش تولید در این بازدید با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای صنعت دفاعی در جهت توسعه و ایجاد زیرساخت های خودکفایی کشور افزود: صنعت دفاعی می تواند نقش مهمی در ایجاد زیر ساخت های خودکفایی و استفاده از سرریز دانش دفاعی کشور در بخش غیر نظامی ایفا کند . تردیدی ندارم اگر قراردادی راهبردی بین بخش دفاعی کشور و حوزه های صنعتی دیگر ایجاد شود نقطه عطفی در ارتقاء سطح کیفی همکاری بخش صنعت دفاعی و غیر دفاعی کشور رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس تأکید کرد: کمیته مشترکی در این کمیسیون با حضور نمایندگان بخش صنعت دفاعی و دیگر بخش های صنعتی کشور تشکیل و اقدامات عملی در راستای مشارکت حداکثری این دو بخش بررسی شود.

همچنین در این بازدید حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه با تمجید از فعالیت های ارائه شده در نمایشگاه دستاورهای صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی گفت: صنعت دفاعی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در وزارت دفاع است و خدا را شاکریم که امروز توانستیم از دستاوردهای یکی از مهمترین عوامل پیروزی و نماد جهش تولید در نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدید کنیم . آنچه که امروز مشاهده شد نتیجه ادغام و هم افزایی اعتقاد و مدیریت است. اعتقاد به اینکه ما می توانیم و بکارگیری مدیریت صحیح در بستر اجرایی کشور.

وی تأکید کرد: مدیریت به تنهایی نمی تواند اینچنین اتفاقات مهمی را در کشور رقم بزند مگر اینکه این توان مدیریتی با اعتقاد راسخ به توانایی جوانان این مرز و بوم در اداره و دستیابی به مرز دانش جهان آمیخته شود که بحمدلله این باور و اعتقاد و این توان مدیریتی در سازمان صنایع دفاع به خوبی مشاهده می شود.

تصاویر برگرفته از پایگاه وزارت دفاع از بازدید نمایندگان را در زیر می بینید:

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1164

به "بازدید نمایندگان از نمایشگاه رزم زمینی وزارت دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نمایندگان از نمایشگاه رزم زمینی وزارت دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید