انتقاد از ضعف استقلال در ساختار دفاعی، سطح فنی دربی بالا خواهد بود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مسعود غفوری های اصل در گفت و گو با خبرنگاران با انتقاد از ساختار دفاعی آبی پوشان هم گفت: خود من سال ها در خط دفاع استقلال بازی کردم اما متاسفانه استقلال این فصل در خط دفاع نوسان زیادی داشته و نتوانسته چند بازی را با ثبات کامل به پایان برساند، به اعتقاد من چشمی علاقه بیشتری به بازی در هافبک دفاعی دارد و در آنجا تاثیرگذارتر خواهد بود.

انتقاد از ضعف استقلال در ساختار دفاعی، سطح فنی دربی بالا خواهد بود

وی ادامه داد: دانشگر هم از نظر فنی خوب بود اما بی انضباطی ها کار دست او داد اما در مجموع خط دفاع استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و یکی از بدترین گل هایی که دریافت کرد برابر پیکان بود که یک بازیکن کوتاه قد در بین سه مدافع بلندقامت استقلال توانست دروازه آبی پوشان را باز کند. بنابراین اگر قرار است مجیدی فصل آینده هم سرمربی استقلال باشد باید فکری به حال خط دفاعی اش بکند تا اینقدر راحت از حریفانش گل دریافت نکند.

غفوری های اصل در پاسخ به این پرسش که چند دربی حضور داشتید و شرایط این بازی را چطور می بینید، گفت: من در 5 دربی حضور داشتم و احساس می کنم این دیدار با تمام بازی ها متفاوت است اصلا مهم نیست تیم ها در چه شرایطی هستند هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی باشد مطمئنا برنده خواهد بود. یک اشتباه می تواند باعث شود یک تیم شکست بخورد بنابراین نقش و وظیفه کادر فنی قبل از این دیدار بسیار سنگین است آنها باید هم بازیکنان را از لحاظ فنی آماده کنند و هم از لحاظ روحی تیم را به شرایط آرمانی برسانند تا بتوانند مقابل حریف به پیروزی برسند.

وی در مورد نبود تماشاگران در دربی نود و سوم گفت: این یک اتفاق نادر در فوتبال ماست که دربی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود این روزها تمام دنیا خصوصا تیم های بزرگ از نبود هواداران شان ضربه خوردند زمانی که خود من از استقلال به یک تیم دیگر رفتم نتوانستم بازی قابل قبولی ارائه دهم چون حمایت تماشاگران را نمی دیدم. حضور پررنگ تماشاگران بر جذابیت بازی اضافه می کرد. البته نبود تماشاگران باعث خواهد شد تا تیم ها با آرامش بیشتری کار کنند و اعتقاد دارم سطح فنی دو تیم بهتر خواهد بود.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه تیمی در این دیدار برنده خواهد شد و به فینال جام حذفی صعود خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس در لیگ قهرمان شده انگیزه هایش از استقلال کمتر است و احساس می کنم آبی پوشان می توانند برنده این بازی حساس باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 661

به "انتقاد از ضعف استقلال در ساختار دفاعی، سطح فنی دربی بالا خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از ضعف استقلال در ساختار دفاعی، سطح فنی دربی بالا خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید