خطرناک ترین بازیکن استقلال در دربی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران: دو تیم استقلال و پرسپولیس پنجشنبه 24 تیر در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند تا تکلیف تیم صعود کننده از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها معین گردد. این ملاقات در حالی برگزار می گردد که پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ برتر است و استقلال هم صندلی سومی و سهمیه آسیایی اش را قطعی نموده است.

خطرناک ترین بازیکن استقلال در دربی

به گزارش خبرنگاران، این بدان معنی است که هر دو تیم با آمادگی کامل پا به این مسابقه می گذارند. البته در ترکیب هر دو هم ستاره های مشهوری حضور دارند که می توانند سرنوشت بازی را عوض نمایند. مهدی ترابی در پرسپولیس و مهدی قایدی در استقلال، با بازی در پست های مشابه، می توانند مهمترین چهره های دربی پیش رو باشند.

با این حال، اما شاید هر دو مربی یعنی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی با استناد به توانایی دیگر بازیکنانشان تله ای هم برای رقیب آماده نموده باشند. به طور مثال در استقلال همه نگاه ها معطوف به مهدی قایدی است، ولی به نظر می رسد خطرناک ترین بازیکن استقلال در تقابل با پرسپولیس ارسلان مطهری باشد! مهاجمی که اصلا مثل مهدی قایدی در کانون توجه قرار ندارد، ولی به همان مقدار خطرناک است.

به گزارش خبرنگاران، ارسلان با دو گلی که وارد دروازه سایپا کرد 7 گله شد و تعداد گل هایش را هم مقدار قایدی در این فصل کرد. درست است که او مدت ها بود برای استقلال پیروز به گلزنی نمی شد، ولی موتورش درست در آستانه دربی روشن شده و به نظر می رسد می تواند گزینه ایده آل فرهاد برای تقابل با پرسپولیس باشد؛ به ویژه اینکه او با 3 بار گلزنی در دربی نشان داده راه بازی کردن در این مسابقه عظیم را هم به خوبی آموخته است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1211

به "خطرناک ترین بازیکن استقلال در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطرناک ترین بازیکن استقلال در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید