امتحانات خاتمه ترم دانشجویان مجازی خواهد بود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران : وزیر علوم از مجازی شدن امتحانات سرانجام ترم دانشجویان در دانشگاه ها اطلاع داد و گفت: آموزش های عملی دانشجویان نیز فعلا تا تعیین شدن شرایط تعطیل خواهد بود.

امتحانات خاتمه ترم دانشجویان مجازی خواهد بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایمنا، منصور غلامی با اشاره به شرایط دانشگاه ها همزمان با قرار دریافت در موج چهارم بیماری کرونا، اضافه نمود: در شرایط فعلی ما بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان و کارمندان در دانشگاه ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم و تا شرایط مساعد نباشد قاعدتاً این شرایط باید ادامه پیدا کند.

وی توضیح داد: آموزش های عملی دانشجویان در شرایط فعلی تعطیل است و پیش بینی می کنیم امتحانات انتها ترم دانشجویان دانشگاه ها مجازی برگزار گردد.

وزیر علوم تاکید نمود: اگر در انتها ترم یعنی بعد از خرداد به شرایط زرد و آبی برگردیم، دانشگاه ها می توانند در مورد حضور دانشجویان برای آموزش های عملی خود تصمیم گیری نمایند.

غلامی از تصویب دستورالعمل دریافت هزینه های چاپ و پذیرش چاپ مقاله برای دانشجویان اطلاع داد و گفت: مقاله دانشجویان دو نوع هزینه دارد، اول اینکه مقاله را به داوران ارائه می دهند و سپس به دلیل آنالیز شرایط علمی، به داوران هزینه ای پرداخت می گردد و هزینه دوم در بخش چاپ است که باید توسط دانشجو پرداخت گردد.

وی گفت: روز گذشته دستورالعملی امضا کردم که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد. بر اساس این دستورالعمل هزینه چاپ مقاله دانشجویان معین شده است و اگر کسی خارج از دستورالعمل کسی هزینه ای دریافت کند تخلف نموده و این موضوع قابل پیگیری است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1088

به "امتحانات خاتمه ترم دانشجویان مجازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات خاتمه ترم دانشجویان مجازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید