ادعای ژاپنی ها علیه ایران، همکاری هسته ای تهران و پیونگ یانگ

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران : رسانه های ژاپن مدعی حضور کارشناسان ایرانی در سومین آزمایش هسته ای کره شمالی شدند.

ادعای ژاپنی ها علیه ایران، همکاری هسته ای تهران و پیونگ یانگ

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه وطن امروز در ستون سایه روشن امروز دوشنبه خود نوشت:

افغان ها از ایران به ترکیه می فرایند

همزمان با سخت تر شدن شرایط زندگی برای افغان های مقیم ایران، بسکمک از افغان ها به جای بازگشت به کشورشان راه مهاجرت به ترکیه را در پیش گرفته اند.

به گزارش عصر ایران به نقل از نشنال در ماه های گذشته بیش از 20 هزار مهاجر افغان ساکن در ایران وارد ترکیه شده اند.

بر اساس این گزارش، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در آنکارا اعلام کرده است بسکمک از این آوارگان افغان در مساجد و پناهگاه هایی که خیریه ها برای آنها سازمان داده اند سکنی گزیده اند. مهاجران افغان با توجه به افزایش هزینه های زندگی در ایران با حقوق های اندک خود قادر به ادامه زندگی در ایران نیستند.

ادعای جدید درباره همکاری هسته ای ایران و کره شمالی

رسانه های ژاپن مدعی حضور کارشناسان ایرانی در سومین آزمایش هسته ای کره شمالی شدند.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، شماری از رسانه های ژاپنی با استناد به اظهارات یک منبع سیاسی آگاه غربی اعلام کردند به احتمال زیاد کارشناسان ایرانی در تاسیسات بونگیری کره شمالی که چند روز پیش شاهد سومین آزمایش هسته ای این کشور بود، حضور داشتند.

این رسانه ها اعلام کردند ایران در نوامبر 2012 درباره حضور کارشناسان ایرانی در سومین آزمایش هسته ای کره شمالی با این کشور به توافق رسیده بود.

اتهام زنی وزیر کشور بحرین به ایران

وزیر کشور بحرین مدعی شد سازمان های امنیتی این کشور به کمک کشوری در منطقه پیروز شده اند یک گروهک تروریستی را که در ایران، عراق و لبنان آموزش دیده اند، دستگیر کنند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الرای، شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین مدعی شد سازمان های امنیتی بحرین با همکاری کشوری در منطقه پیروز شده است یک گروهک تروریستی 8 نفره را دستگیر کند.

وی در ادامه سخنان خود بار دیگر با اتهام زنی به ایران مدعی شد این افراد به ایران، لبنان و عراق سفر کرده و برای استفاده از سلاح و تجهیزات نظامی آموزش دیده و حمایت مالی شده اند.

خلیفه تاکید کرد بعد از به سرانجام رسیدن تحقیقات جزئیات بیشتری را منتشر خواهند کرد. وی افزود: مسؤولیت ملی ما ایجاب می کند که با هرگونه خشونت به صورت قاطع برخورد کنیم و اجازه ندهیم که امنیت و ثبات کشور دچار تزلزل شود و در میان فرزندان یک کشور فتنه رخنه کند.

خبرنگاران : انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 264

به "ادعای ژاپنی ها علیه ایران، همکاری هسته ای تهران و پیونگ یانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ژاپنی ها علیه ایران، همکاری هسته ای تهران و پیونگ یانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید