طراحی سایت: اجرای 13 سایت الگویی محصول سالم کشاورزی در آمل

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی آمل از اجرای 13 سایت الگویی محصولات سالم کشاورزی در این شهرستان اطلاع داد .

طراحی سایت: اجرای 13 سایت الگویی محصول سالم کشاورزی در آمل

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان آمل:سید حسین اسلامی اظهار کرد: برای توسعه و ارتقاء اطلاعات و انتقال دانش نوین کشاورزی به بهره برداران، 13 سایت الگویی فراوری محصولات سالم کشاورزی ویژه زنان روستایی با موضوعات برنج، دام و طیور، مرکبات، کلزا و سبزی و صیفی در 13 روستای تحت پوشش مراکز جهاد کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد: این دورهای آموزشی از ابتدای مراحل کاشت تا مرحله برداشت خواهد بود که با حضور کشاورزان پیشرو و محققین و کارشناسان پهنه و سایر بهره برداران در یک روستا انجام می گردد.

وی اضافه نمود: برنامه بهبود تغذیه جامعه زنان روستایی می تواند در راستای دستیابی به اهداف کلان سند ملی تغذیه و امنیت غذایی ، ترویج تغذیه سالم و کاهش بار ناشی از عوامل خطر تغذیه ای و افزایش دسترسی به غذای سالم و توانمندسازی زنان که مدیریت تغذیه اعضای خانواده را به عهده دارند مفید باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل توضیح داد: خوداشتغالی، نوعی اشتغال است که فرد می تواند با اتکا به توان شخصی، خلاقیت و ابتکار، به شکل خویش فرمایی به فعالیت های فراوریی و خدماتی بپردازد که در نتیجه منجر به کسب عایدی و ایجاد فضای کسب و کار می گردد.

اسلامی اظهار کرد: در برنامه آموزشی با افزایش و بهبود تعامل کارشناسان با دهیاران، اعضای شورای اسلامی و کشاورزان پیشرو، اندازه حضور موثر کارشناسان در جامعه روستایی افزایش و بعد از آنالیز دقیق سیمای کشاورزی هر روستا و مسائل موجود به ارائه و تدوین برنامه آموزشی متناسب با احتیاج روستا پرداخته که در یک یا چند سال زراعی متوالی اجرایی گردد.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان باید با آخرین یافته های علمی و فناوری های نوین آشنا باشند و از این یافته ها برای تقویت برنامه های ترویجی استفاده نمایند، گفت: مراحل مختلف فراوری سبزیجات سالم به صورت تئوری و عملی در این سایت ها ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1368

به "طراحی سایت: اجرای 13 سایت الگویی محصول سالم کشاورزی در آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: اجرای 13 سایت الگویی محصول سالم کشاورزی در آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید