4 اپراتور مخابراتی به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا غرامت می دهند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا بیان کرد 4 تهیه کننده سرویس مخابراتی در مجموع 6 میلیون دلار برای حل و فصل تحقیقات مربوط به رعایت قوانین قابلیت اعتماد 911 این آژانس طی رویداد قطعی شبکه در سال 2020 پرداخت خواهند کرد.

4 اپراتور مخابراتی به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا غرامت می دهند

شرکت های AT&T، لومن تکنولوژیز، اینترادو و ورایزون طرح هایی برای تضمین رعایت قوانین تماس های اضطراری FCC اجرا خواهند کرد. شرکت لومن 3.8 میلیون دلار، اینترادو1.75 میلیون دلار،AT&T 460 هزار دلار و ورایزون274 هزار دلار برای تسویه این تحقیقات پرداخت می نمایند.

جسیکا روزن ورسل رییس کمیسیون فدرال ارتباطات در این باره می گوید: تماس با شماره اورژانس (911) اهمیت زیادی دارد. بنابراین مهم است که شرکت های مخابراتی از قطعی این سرویس ها جلوگیری و علاوه بر آن در زمان قطعی نوتیفیکیشن های سریع و کافی برای مراکز تماس911 فراهم نمایند.

ماه گذشته شرکت تی موبایل آمریکا توافق کرد برای تسویه تحقیق درباره یک رویداد قطعی گسترده سرویس تماس با 911 در سال 2020 میلادی 19.5 میلیون دلار غرامت بپردازد.

این تسویه مربوط به تحقیق کمیسیون فدرال ارتباطات درباره بیش از 12 ساعت قطعی سرویس تماس اضطراری در تی موبایل بود. این رویداد در ژوئن 2020 رخ داد و به 23هزار تماس ناموفق با شماره اورژانس منجر شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1430

به "4 اپراتور مخابراتی به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا غرامت می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 اپراتور مخابراتی به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا غرامت می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید