کومان: بارسلونا هدیه تولد فوق العاده ای به من داد، مطمئن نیستم تا آخر فصل دیگر نبازیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیروزی قاطع تیمش برابر رئال سوسیه داد در هفته بیست و هشتم لالیگا را یک هدیه تولد خوب از جانب بازیکنانش دانست.

کومان: بارسلونا هدیه تولد فوق العاده ای به من داد، مطمئن نیستم تا آخر فصل دیگر نبازیم

به گزارش خبرنگاران، رونالدو کومان و شاگردانش در تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) پیروز به کسب یک پیروزی قاطع شدند و میزبان خود رئال سوسیه داد را با نتیجه 6 بر یک شکست دادند. این پیروزی آسان در روزی در کارنامه کاتالان ها به ثبت رسید که سرمربی آنها رونالد کومان 58 ساله شد.

کومان پس از بازی درباره پیروزی شاگردانش گفت: بازی فوق العاده ای بود. برای زدن اولین گل به زحمت افتادیم اما از گل دوم به بعد بر بازی سوار شدیم و عملکردی کارآمدی را به نمایش گذاشتیم. این فاکتور بسیار مهمی است. حریف را وادار کردیم کوشش بیشتری انجام دهد اما در نهایت به چیزی که می خواستیم دست پیدا کردیم. نتیجه بازی فوق العاده است. این پیروزی وجهه خوبی برای تیم ساخت و نمایشی از انگیزه ما برای پیروزیت بود.

با وجود این پیروزی فاصله بارسلونا با اتلتیکومادرید صدرنشین همچنان 4 امتیاز است. کومان درباره حریف مادریدی که روز گذشته به زحمت و با تنها یک گل دیرهنگام از سوی لوئیس سوارس پیروز به شکست میهمان خود آلاوس شد، گفت: تمام بازی ها سخت هستند، چه برای ما چه برای آنها. رئال مادرید هم هست. تا سرانجام فصل، رقابت جذابی خواهیم داشت. برای ما خیلی مهم است که این فرایند خوب را حفظ کنیم. تیم ما اعتماد به نفس دارد و از نظر بدنی بسیار قوی است. اما هر بازی با دیگری متفاوت است.

کومان درباره پاسخ به این سؤال که آیا بارسلونا در حال حاضر بهترین مقطع خود را از زمان ورود او به نوکمپ به عنوان سرمربی سپری می نماید، مطرح نمود: نمی دانم. ما در این اواخر خیلی پیشرفت نموده ایم. ما بازی های فراوانی را بدون شکست پشت سر گذاشته ایم اما هنوز پایین تر از اتلتیکومادرید قرار داریم. اتلتیکومادرید هم مدتی است که دوباره روی فرم آمده است. به هر حال ما باید به کارمان ادامه دهیم و تا آخرین هفته لیگ بجنگیم. بازی های ملی؟ امیدوارم که همه بازیکنانم در سلامتی و آمادگی کامل به تیم برگردند. آنها امشب به من هدیه تولد فوق العاده ای دادند، همینطور به جوردی آلبا و آنتوان گریزمان (آلبا و گریزمان هم شب گذشته به ترتیب 32 و 30 ساله شدند). من مطمئن نیستم که تا سرانجام فصل دیگر در لالیگا نبازیم. بازی های سختی پیش رو داریم. بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که همین راستا را ادامه دهیم، اینکه بازی ها را با تمرکز شروع کنیم. کیفیت و تأثیرگذاری بازی امروزمان برای کسب پیروزی بسیاری مهم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1015

به "کومان: بارسلونا هدیه تولد فوق العاده ای به من داد، مطمئن نیستم تا آخر فصل دیگر نبازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: بارسلونا هدیه تولد فوق العاده ای به من داد، مطمئن نیستم تا آخر فصل دیگر نبازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید