ساویولا مربی یک تیم آندورایی شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مهاجم آرژانتینی که سابقه بازی در تعدادی از بزرگترین باشگاه های فوتبال اروپا از جمله رئال مادرید و بارسلونا را دارد، به لیگ آندورا ملحق شد.

ساویولا مربی یک تیم آندورایی شد

به گزارش خبرنگاران، خاویر ساویولا، بازیکن پیشین بارسلونا (2001 تا 2007) ، رئال مادرید (2007 تا 2009) و بنفیکا (2009 تا 2012) که سابقه بازی در تیم های بزرگ دیگری مانند سویا، موناکو، المپیاکوس و ریورپلاته را هم دارد، همراه با خانواده اش راهی آندورا شد تا به عنوان مربی تیم اوردینو در لیگ دسته اول آندورا مشغول به کار گردد.

ساویولای 34 ساله در تابستان امسال به واسطه دوستان مشترکی که با رئیس باشگاه اوردینو دارد، با این تیم وارد مذاکره شد و روز گذشته (دوشنبه) هم در اولین هفته از فصل جدید لیگ آندورا روی نیمکت آن نشست که البته این بازی برای او نتیجه چندان خاطره انگیزی به همراه نداشت چرا که اوردینو با یک گل به حریف خود، لوسیتانس باخت.

مسئولیت ساویولا در تیم اوردینو، تمرین دادن بازیکنان جوان تیم ذخیره های باشگاه و بالا بردن سطح دانش فنی و مهارت های آنها برای اضافه شدن به تیم اصلی باشگاه است.

این اولین باری نیست که ساویولا در لیگ آندورا شاغل می گردد چرا که او 14 سال پیش نیز به عنوان نماینده شرکت فراوری لوازم ورزشی نایکی در این کشور فعالیت داشت.

ساویولا ماه ژانویه امسال با خاتمه قراردادش با تیم ریورپلاته آرژانتین به دوران بازیگری اش که از سال 1998 شروع شده بود خاتمه داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 282

به "ساویولا مربی یک تیم آندورایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساویولا مربی یک تیم آندورایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید