میلان یا رئال؟ نمی دانم فصل بعد کجا هستم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، براهیم دیاز هنوز نمی داند که فصل بعد به رئال بر می شود یا در میلان بازی خواهد نمود.

میلان یا رئال؟ نمی دانم فصل بعد کجا هستم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، براهیم دیاز که ژانویه 2019 از سیتی به رئال مادرید پیوست؛ پس از یک سال و نیم ناپیروز، در تابستان گذشته به صورت قرضی راهی میلان شد. در سرانجام فصل گذشته، براهیم توانست در 26 بازی برای روسونری 4 گل بزند و 4 پاس گل بدهد.

در واقع هرچند براهیم هرگز به یک بازیکن ثابت برای میلان تبدیل نشد ولی هر بار که در میدان بوده توانسته خوش بدرخشد. او در مقطع سرانجامی فصل و دردو بازی میلان برابر یوونتوس و تورینو از ابتدا در ترکیب قرار داشت و پیروز به زدن دو گل و ارسال یک پاس گل شد. در میلان از عملکرد براهیم رضایت دارند و طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، در خواست تمدید قرارداد قرضی او را خواهند کرد.

براهیم در خصوص وضعیتش برای فصل بعد گفت: رئال و میلان هر دو باشگاه هایی عظیم هستند. در رئال راضی بودم و در میلان خیلی راضی ولی الان خودم هم نمی دانم فصل بعد در چه تیمی خواهم بود. در میلان فصل خوبی داشتم و به اهداف مان رسیدیم. واقعا فصلی باورنکردنی بود. امیدوارم تکلیف آینده ام هر چه زودتر روشن گردد. ببینیم چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1208

به "میلان یا رئال؟ نمی دانم فصل بعد کجا هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان یا رئال؟ نمی دانم فصل بعد کجا هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید