تور اروپا ارزان: اروپا در زمستان: برترین شهرهای اروپا برای رفتن

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، شهرهای اروپا در زمستان

در حالیکه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در فصل تابستان به اروپا سفر نمایند، چیزی که بیشتر مردم نمی دانند این است که اروپا در فصل زمستان به جایی جادویی تبدیل می گردد. درست است که هوا سرد می گردد اما زیبایی دیگری به خود می گیرد. از آن جا که زمستان فصل کم گردشگری است، خیابانها خلوت تر می شوند و هزینه ها هم به اندازه قابل توجهی پایین تر می آید. اگر قصد دارید به اروپا بروید و یا تا حالا به این قاره سبز در فصل تابستان رفته اید، پیشنهاد می کنیم فصل زمستان آن را هم امتحان کنید تا بعد دیگری از زیبایی آن را ببینید. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید تعدادی از برترین شهرهای اروپا در زمستان برای سفر را معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه شوید:

تور اروپا ارزان: اروپا در زمستان: برترین شهرهای اروپا برای رفتن

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اینسبروک در اتریش

نمای برفی از کوه ای آلپ، اقامتگاه و هتل های باور نکردنی در آلپ، فروشگاه های کریسمس، جو بسیار خاص و خیابان های سنگفرش شده… این ها فقط قسمتی از چیزهایی هستند که در سفر به اینسبروک در فصل زمستان می بینید. شهری بی نهایت زیبا که یکی از پر اولویت ترین شهرهای اروپا در زمستان برای رفتن است. از آن جا که این شهر به خاطر زیبایی بی حد و حصرش در فصل زمستان مردم زیادی را جذب خود می نماید، انتظار تماشا جمعیت را داشته باشید.

سالزبورگ در اتریش

اگر در فصل زمستان به اتریش رفتید شدیدا توصیه می کنیم از شهر سالزبورگ به خاطر چشم اندازهای باور نکردنی و فرهنگی جالبی که دارد هم تماشا کنید. اگر تا حالا فکر می کردید که شهر سالزبورگ در فصل تابستان زیباست، وقت آن رسیده که یکبار هم که شده به فصل زمستان فرصت دهید!

برلین در آلمان

در حالیکه شهر برلین مرکز آلمان در فصل تابستان میزبان گردشگران زیادی می گردد، در فصل زمستان این شهر فوق العاده، فوق العاده تر هم می گردد. قدم زدن در میان برف در خیابان های تاریخی، پارک های وسیع پوشیده از برف و خیابان های رنگارنگ آن حس غیر قابل توصیفی دارد که فقط باید تجربه کرد تا حس آن را فهمید.

بوداپست در مجارستان

مطمئن باشید اگر در فصل زمستان به بوداپست سفر کنید، نه تنها یکی از به یاد ماندنی بلکه بدون اغراق برترین خاطره زندگی تان خواهد شد! بوداپست واقعا در فصل زمستان رویایی می گردد، کافه ها از همواره شلوغ تر و گرم تر می شوند و خیابان ها رنگ و بوی دیگری می گیرد. اگر تا حالا به بوداپست رفته اید توصیه می کنیم فصل زمستان را برای سفر انتخاب کنید.

فرانکفورت در آلمان

ظاهرا آلمان قرار است در این مورد هم مانند موارد دیگر یکی از اولین ها و برترین ها در جهان باشد. یکی دیگر از شهرهای اروپا در زمستان که نام آن در این لیست است، شهر فرانکفورت باز هم در کشور آلمان است. با اینکه واقعا قضاوت در این مورد که در فصل زمستان و مخصوصا در ایام کریسمس بهتر است از کدام شهر آلمان تماشا کنیم، واقعا سخت است اما یکی از برترین منطقه ها این کشور فرانکفورت است. اگر در فصل زمستان توانستید سفر به فرانکفورت داشته باشید، حتما از برج Eschenheimer تماشا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1521

به "تور اروپا ارزان: اروپا در زمستان: برترین شهرهای اروپا برای رفتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: اروپا در زمستان: برترین شهرهای اروپا برای رفتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید