پیشنهادات مجذوب کننده برای سفر به دبی در زمستان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، دبی در تمام فصل های سال شاهد حضور جهانگرد است، اما در فصل زمستان به علت دلپذیر بودن آب و هوا جهانگرد های بیشتری به دبی سفر می نمایند و تجربه دل چسبی بدست می آورند.

پیشنهادات مجذوب کننده برای سفر به دبی در زمستان

در فصل زمستان در دبی، میانگین دما در روز و شب 25 و 15 درجه سانتی گراد است. اوج بارش زمستان دبی در ماه فوریه انجام می گردد. در زمستان دبی، رویداد و فعالیت های سرگرم نماینده زیادی با تخفیفات ویژه به مسافران ارائه می گردد که در ادامه به تعدادی از آن موارد اشاره می کنیم:

1- برگزاری جشنواره خرید دبی از دسامبر تا ژانویه

2- استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی با کمترین هزینه

3- برگزاری جشن کریسمس با فعالیت های خاص و منحصر به فرد

4- آتش بازی در شب سال نو در برج خلیفه (که در نوع خود نمونه است)

معرفی سرگرمیات دبی در زمستان

در ادامه سرگرمیات مجذوب نماینده و هیجان انگیزی که در فصل زمستان می توانید تجربه کنید را نام می بریم، اما باید بدانید که برای رفتن به تمام این مکان ها احتیاج به وسیله نقلیه دارید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات اجاره خودرو لوکس در دبی است که در زمستان با آفرهای ویژه ای در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. برای استفاده از این سرویس کافی ست یک هفته قبل از سفر با شرکت اجاره ماشین تماس بگیرید و با ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو در دبی، اتومبیل را در محل معین شده تحویل بگیرید و بدون محدودیت زمانی به مکان های مورد نظر خود بروید:

سافاری در صحرای دبی

صحرای بزرگ دبی در فصل زمستان یکی از پرگردشگرترین محل هاست. سافاری در دو سانس صبح و عصر برگزار می گردد. با انتخاب زمان مورد نظر سوار لندکروز شده و دل به تپه های شنی می زنید و بی تردید تجربه ای به یادماندنی را برای خود رقم خواهید زد. پس از سافاری سر زدن به رستوران های صحرایی خالی از لطف نیست و غذای خود را در محیطی مجلل با موسیقی محلی و آرامبخش میل خواهید کرد.

اسکی در دبی

اسکی در دبی در سردترین دمای این شهر از محبوب ترین و هیجان انگیزترین سرگرمیاتی است که می توان انجام داد. در دبی به علت بالا بودن دمای هوا بارش برف با احتمال کمتری اتفاق می افتد به همین علت حاکمان دبی به فکر ساخت یک مرکز سرپوشیده با مساحت 22500 متر مربع افتادند که در این محل به صورت اتوماتیک برف فراوری می گردد و مکانی هیجان انگیز و خاص برای اسکی سواری به شمار میرود.

کشتی سرگرمیی کروز دبی

کشتی سرگرمیی کروز دبی از جمله سرگرمیات این شهر است که در زمستان بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. هزینه ورودی و استفاده از امکانات این کشتی برای مدت زمان 3 ساعت مقداری گران به نظر می رسد. کشتی کروز دارای امکاناتی چون موسیقی زنده، پایکوبی، پذیرایی با انواع آشامیدنی و خوراکی های خوشمزه تا اجرای خواننده های مختلف است. در کشتی چشم اندازهای زیبای اطراف و شناور بودن کشتی بر دریا را شاهد خواهید بود که این زیبایی قابل توصیف نیست.

فلای بورد در دبی

فلای بورد سرگرمیی است که طی 30 دقیقه، هیجان زیادی را با معلق کردن شما بر روی دریا فراهم می نماید. در سرگرمی فلای بورد چکمه هایی را می پوشید که شما را محکم روی سطح خود نگه می دارد و آب را به وسیله یک شلنگ به این تخته موجود در انتهای چمکه ها فشار می آورد در نتیجه فرد را به سمت بالا می برد. در این سرگرمی هیجان انگیز بدن شما به مقدار بالایی آدرنالین فراوری می نماید.

پارک آبی هتل آتلانتیس دبی

پارک آبی در هتل آتلانتیس با دارا بودن طولانی ترین سرسره های مواج در دنیا معروف است که برای افرادی که به انواع بازی های آبی و مهیج علاقه مند هستند، مکان مفرحی محسوب می گردد. از امکانات این مکان بجز سرسره می توان به استراحتگاه های چتردار، حمام آفتاب، نوشیدن انواع نوشیدنی ها و استخر برای شنا اشاره نمود.

اسکای دایوینگ در دبی

برای اسکای دایوینگ دبی اشخاص مجهز به ابزاری می شوند و به همراه مربی از بلندترین نقطه شهر در آسمان پرواز می نمایند. برای استفاده از این سرگرمی هیجان انگیز دارا بودن شرایط فیزیکی و جسمانی مناسب و نداشتن بیماری خاص جزو قوانین به شمار میرود.

بازدید از سواحل دبی

برترین زمان برای بازدید و شنا در سواحل دبی زمستان است زیرا تابستان هوا بسیار شرجی و طاقت فرسا خواهد بود. دو ساحل جمیرا و لامر از پر طرفدارترین سواحل دبی هستند. ساحل الجمیرای دبی اولین پارک ساحلی دبی است که دارای امکاناتی همانند زمین ورزشی والیبال، اسکله سرگرمیی مجهز، رستوران، کافه و استراحتگاه های مناسب برای پیک نیک های خانوادگی می باشد.

ساحل لامر دبی یک مکان بسیار هیجان انگیز و مناسب هر سلیقه ای است. در این ساحل امکان شنا قبل از تاریک شدن هوا وجود دارد.

جمع بندی

برترین زمان سفر به دبی زمستان است زیرا بیشترین سرگرمیات دبی در فضای آزاد می باشد که در هوای گرم و طاقت فرسای دبی لذتبخش نیستند. برای رفتن به این مکان های سرگرمیی، اجاره خودرو بسیار به صرفه خواهد بود. شرکت رنت کنیم با نمایندگی رسمی در دبی آماده ارائه خدمات کرایه ماشین به صورت با راننده و بدون راننده در طول 24 ساعت شبانه روز است.

شرکت رنت کنیم انواع خودروی لوکس و مالی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا بتوانید برای خود و خانواده سفری به یاد ماندنی بسازید. ضمناً اجاره خودرو در دبی یک سرگرمی محسوب می گردد زیرا رانندگی با خودروهایی لوکس و خاص افراد را به وجد می آرود.

منبع: چمدان
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1698

به "پیشنهادات مجذوب کننده برای سفر به دبی در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات مجذوب کننده برای سفر به دبی در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید