اعلام اسامی فیلم های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، اسامی 16 فیلم حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است از 17 تا 26 آبان ماه 99 به صورت آنلاین برگزار گردد، اعلام شد.

اعلام اسامی فیلم های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخری اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، اسامی فیلم های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که قرار است به همت موسسه هنروتجربه، اوینیک (موسسات فرهنگی اتحادیه اروپا) و پلتفرم هاشور برای اولین بار به شکل آنلاین برگزار گردد، اعلام شد.

بدین ترتیب فیلم های رهبر ارکستر به کارگردانی ماریا پیترز از کشور هلند، تن ها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد به کارگردانی آندره لارسون و شمیم برکه از کشور سوئد، خواهر به کارگردانی اورسلا مِیِر از کشور سوئیس، ترومن به کارگردانی سِسک گای از کشور اسپانیا، نامه هایی از جنوبگان به کارگردانی استانیسلاو دونچو از کشور بلغارستان، ترانزیت به کارگردانی کریستین پتزولد از کشور آلمان، جو کوچولو به کارگردانی جسیکا هاوسنر از کشور اتریش و سنت جرج به کارگردانی مارکو مارتینز از کشور پرتغال در این هفته نمایش داده می شوند.

همچنین بی نشان به کارگردانی می ها مازینی و دوسان جوکسیمویچ از کشور اسلوونی، دلقک ها به کارگردانی فدریکو فلینی از کشور ایتالیا، پیش از یخبندان به کارگردانی مایکل نوئر از کشور دانمارک، وقتی گوجه فرنگی ها با واگنر دیدار کردند به کارگردانی ماریا اکونومر از کشور یونان، سه فیلم کوتاه نه و پنجاه و هشت به کارگردانی لویی آلبرت، ترانه احمد به کارگردانی فواد منصور و هوای بد به کارگردانی ژان لوپ فیلیشیولی و آلن گاگنول از کشور فرانسه و مادر و دیگر دیوانه های خانواده به کارگردانی ایبولیا فکته از کشور مجارستان از دیگر فیلم هایی هستند که به صورت آنلاین اکران می شوند.

هفته های فیلم اروپایی که پیش از این سه دوره آن به شکل فیزیکی در ایران برگزار شده است، سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا و موانع پیش آمده برای برگزاری رویداد های فیزیکی، به شکل آنلاین برگزار می گردد.

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از 17 تا 26 آبان 1399 مصادف با 7 تا 16 نوامبر 2020 برگزار می گردد که در این برنامه ضمن نمایش آنلاین 16 فیلم مطرح اروپایی، نشست های نقد و تحلیل به شکل زنده تدارک دیده شده اند.

پیش از این چند دوره هفته فیلم اروپایی به همت موسسه هنروتجربه و اوینیک در ایران برگزار شده که سومین دوره آن از 18 تا 27 خرداد 1398 در چندین شهر ایران بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 751

به "اعلام اسامی فیلم های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی فیلم های حاضر در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید