جام جهانی امروز با آلمان خداحافظی می نماید؟ (تور آلمان ارزان)

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، امشب از ساعت 22:30 در استادیوم البیت دیداری از گروه E جام جهانی 2022 قطر بین تیم های قهرمان جام های جهانی 2010 و 2014 برگزار خواهد شد. نبرد اسپانیا و آلمان را می توان حساس ترین و بزرگ ترین بازی مرحله گروهی و به نوعی فینالی در این مرحله نامید.

جام جهانی امروز با آلمان خداحافظی می نماید؟ (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

اسپانیا؛ جوانانه و قهرمانانه

وقتی جوان های اسپانیایی خیلی زود جوانه زدند و یکی یکی تبدیل به مهره های مهم تیم های باشگاهی شان شدند، می شد تصور کرد که لاروخا هم در پی این پیشرفت به موفقیت خواهد رسید. در یورو 2020 تیم خوبی بودند، اما به فینال نرسیدند. حالا در جام جهانی هم مجذوب نماینده بازی می نمایند و هم نتیجه می گیرند. شاید برای قضاوت زود باشد، اما بازی خونسردانه و هوشمندانه اسپانیا، مردم این کشور را به موفقیت تیم لوئیس انریکه امیدوار می نماید. به نظر می آید در صورت کسب یک امتیاز از دیدرا با آلمان هم صدرنشینی شان در گروه قطعی شود، اما این تیم سیری ناپذیر نشان داده و چه بسا رقیب بزرگش را هم ببرد. از آن 7 گل می شد فهمید که لاروخا چقدر جاه طلب است.

آلمان؛ به خانه برنمی گردیم!

شکست مقابل ژاپن باورنکردنی بود، برای این که آلمان نیمه نخست را عالی آغاز نموده بود و با نزدیک به 80 درصد مالکیت توپ می توانست سامورایی ها را گلباران کند. شاید این شکست تجربه خوبی شده باشد برای این که ژرمن ها تصور ننمایند هر تیمی به گوشه رینگ رفت، از آن گوشه بیرون نمی آید. حالا آلمان که دوره قبل برای نخستین مرتبه در مرحله گروهی جام جهانی کنار رفت، با هانسی فلیک هم در نزدیکی تکرار آن اتفاق تلخ است. اگر آلمان می خواهد از این کابوس فرار کند، باید مقابل اسپانیا پیروز شود. در واقع رقیب در برترین شرایط و آن ها در پیچیده ترین شرایط هستند. آیا قهرمان 4 دوره جام جهانی و قهرمان 8 سال پیش امشب خودش را از مخمصه نجات خواهد داد تا مجبور نباشد زود به خانه برشود؟

آخرین جدال

نوامبر 2020 یعنی 2 سال پیش در چنین روز هایی نتیجه عجیبی در ملاقات اسپانیا و آلمان در لیگ ملت های اروپا رقم خورد. ژرمن ها 6-0 به لاروخا باختند. در آن ملاقات برای اسپانیا، موراتا، تورس (3 مرتبه)، رودری و اویارسابال گل زدند.

آمار بازی

13) در 13 ملاقات قبلی بین اسپانیا و آلمان، اسپانیایی ها 5 برد کسب نموده اند، آلمان 3 بازی را برده و 5 بازی بین این دو تیم هم مساوی شده است.

3) اسپانیا در 3 ملاقات آخرش مقابل آلمان شکست نخورده؛ یک برد داشته و 2 بازی هم مساوی شده. آخرین برد آلمان مقابل اسپانیا به نوامبر 2014 در ملاقاتی محبت آمیز برمی شود.

2) این دو تیم 2 مرتبه در جام های جهانی 1994 و 2010 به مصاف هم رفتند. در جام جهانی 1994 به تساوی 1-1 رسیدند و در جام جهانی 2010 هم اسپانیا در نیمه نهایی 2-0 آلمان را برد و در نهایت هم قهرمان شد.

5) اسپانیا در 15 حضور قبلی اش در جام جهانی 5 مرتبه در مرحله گروهی کنار رفته. بعید است این دوره چنین ناکامی ای تکرار شود.

1) بعد از 4 دوره حضور در بین 4 تیم برتر جام جهانی، دوره قبل آلمان برای اولین مرتبه در مرحله گروهی حذف شد. البته سال 1938 که حذفی بود در دور نخست به سوئیس باختند و حذف شدند.

2) آلمان 2 بازی آخرش در جام جهانی را به 2 تیم آسیایی (کره جنوبی و ژاپن) باخته. پیش از این 2 ملاقات هیچ وقت ژرمن ها به تیمی آسیایی در جام جهانی نباخته بودند.

2) سرخیو بوسکتس تنها بازمانده تیم جام جهانی 2010 است و می تواند به دومین قهرمانی اش برسد تا اولین بازیکن اسپانیایی باشد که به چنین افتخاری دست پیدا می نماید. پله با 3 جام پرافتخارترین بازیکن جام جهانی است. 20 بازیکن از برزیل، آرژانتین و ایتالیا 2 جام گرفته اند.

مصدومان و محرومان

خوسه گایا مدافع مصدوم اسپانیا به دومین بازی و حساس ترین بازی تیمش در مرحله گروهی خواهد رسید. لروی سانه وینگر تیم ملی آلمان هم مصدوم است و معین نیست به این ملاقات برسد.

ترکیب احتمالی دو تیم

اسپانیا: سیمون، کارواخال، رودری، لاپورت، آلبا، گاوی، بوسکتس، پدری، تورس، اولمو و آسنسیو

آلمان: نویر، زوله، رودیگر، شلوتربک، رائوم، کیمیش، گوندوغان، گنبری، مولر، موسیالا و هاورتس

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1647

به "جام جهانی امروز با آلمان خداحافظی می نماید؟ (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی امروز با آلمان خداحافظی می نماید؟ (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید