شمس: امیدوارم عزیزی خادم گوشه چشمی به فوتسال داشته باشد، هزینه سفر به برزیل وحشتناک است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید این فدراسیون به رشته فوتسال توجه کند.

شمس: امیدوارم عزیزی خادم گوشه چشمی به فوتسال داشته باشد، هزینه سفر به برزیل وحشتناک است

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

حسین شمس درباره شرایط لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: کیفیت مسابقات خیلی بالاست و نتایجی رقم می خورد که نمی توانیم پیش بینی کنیم. پیروزی مس سونگون در اصفهان مقابل گیتی پسند و شکست 5 بر یک فرش آرا که همه تیم ها را در مشهد بُرده بود، نشان می دهد در این 10 هفته شاهد شگفتی های زیادی خواهیم بود. فکر می کنم تیمی که 20 تا 24 امتیاز بگیرد، قهرمان می گردد.

13 تیم متقاضی حضور در تایلند هستند، فدراسیون زودتر اقدام کند

وی درخصوص برنامه های تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در دو تورنمنت تایلند بیان کرد: ممکن است تیم جدیدی جایگزین ایران نمایند و فدراسیون باید شرکت تیم ملی در این تورنمنت ها را به سرعت تأیید کند. اکنون هیچ جا بازی محبت آمیز برگزار نمی گردد و 13 تیم متقاضی حضور در تورنمنت 8 جانبه تایلند (تورنمنت اول) هستند. تا به امروز حضور ژاپن و فنلاند در تورنمنت 8 جانبه شرکت می نمایند.

تورنمنت دوم تایلند مانند جام دنیای است

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد دومین تورنمنت فوتسال تایلند توضیح داد: تورنمنت دوم سطح بسیار بالایی دارد و مانند جام دنیای است. قرار است جام دنیای فوتسال لیتوانی با استفاده از VAR (یاری داور ویدیویی) برگزار گردد که فیفا می خواهد این سیستم را برای اولین بار در تایلند آزمایش کند. تیم های بزرگی چون آرژانتین، برزیل و اسپانیا در این تورنمنت شرکت می نمایند و با حضور داوران جام دنیای، از جمله چهار داور ایرانی برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اعضای تیم ها برای سفر به تایلند باید 4 روز قرنطینه شوند

وی درباره پیشنهادهای تیم ملی فوتسال ایران برای ملاقات محبت آمیز به خبرنگاران گفت: کشورهای مجارستان و ژاپن درخواست بازی رفت و برگشت به ما داده اند که اگر ایران آن را بپذیرد، قطعی خواهد شد. تا جام دنیای از این پیشنهادها به ما می رسد و باید واکسن ها زده گردد. برای سفر به تایلند هم اعضای تیم ها باید چهار روز قرنطینه شوند و سپس تست کرونا بدهند. در طول مسابقات کسی نمی تواند از محل اسکان خود خارج گردد و مانند لیگ قهرمانان آسیا، شاهد قرنطینه ای کامل خواهیم بود.

هزینه بلیت سفر به برزیل وحشتناک است

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درخصوص پیشنهاد برزیل برای ملاقات تدارکاتی با شاگردان محمد ناظم الشریعه گفت: برزیل هم برای تیر ماه پیشنهاد داده که اگر اعضای تیم ملی قرار باشد به این سفر بروند، باید بدانیم پول بلیت آن وحشتناک خواهد بود. عزیزی خادم قطعاً راه چاره هایی دارد تا سفرهای تیم ملی ایران در فاصله شش ماه تا جام دنیای لغو نگردد و بازیکنان با آمادگی کامل به این سفر بروند.

امیدوارم عزیزی خادم گوشه چشمی به فوتسال داشته باشد

شمس در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران جدید فدراسیون فوتبال می توانند مسائل فوتسال را حل نمایند یا خیر، توضیح داد: میرشاد ماجدی سوابق درخشانی در فوتسال دارد و مطمئنم از منافع فوتسال دفاع می نماید. عزیزی خادم پیش از ریاست، برنامه های خوبی داشت و امیدوارم بتواند وعده ها را عملی کند. تیم ملی فوتبال به خاطر نتایج نه چندان خوب گذشته، روی لبه تیغ حرکت می نماید و در اولویت قرار گرفته است. با این حال امیدوارم عزیزی خادم گوشه چشمی به فوتسال داشته باشد و اینکه او به عنوان نخستین بازدید خود به تیم فوتسال جوانان سر زده، نشان می دهد به فوتسال علاقه مند است.

تیم ملی ب فراموش شده است

وی درباره اینکه تیم ملی ب فوتسال هم به دست فراموشی سپرده شده است، توضیح داد: تیم ب فراموش شده و باید ببینیم سیاست فدراسیون چگونه است. کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم به تشکیل تیم ب گرفت و سرمربی آن هم تعیین شده است. مطابق اساسنامه جدید قرار است کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با کمیته فنی فوتبال ادغام گردد که باید ببینیم چه کسی نماینده فوتسال در این کمیته خواهد بود. پس از تیم ملی فوتسال، تیم ب در اولویت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 987

به "شمس: امیدوارم عزیزی خادم گوشه چشمی به فوتسال داشته باشد، هزینه سفر به برزیل وحشتناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: امیدوارم عزیزی خادم گوشه چشمی به فوتسال داشته باشد، هزینه سفر به برزیل وحشتناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید