خداحافظی بازیکن سابق بارسلونا با توئیتر پس از حملات توهین آمیز طرفداران

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بازیکن سابق آبی و اناری ها که به تازگی این تیم را ترک نموده است؛ به دلیل شدت اهانت بعضی از کابران فضای مجازی ترجیح داد قید فعالیت در شبکه های مجازی را بزند.

خداحافظی بازیکن سابق بارسلونا با توئیتر پس از حملات توهین آمیز طرفداران

با تور هوایی اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، کارلس آلنیا به دلیل واکنش توهین آمیز اهالی شبکه های مجازی به اظهارات اخیر او درباره رئال مادرید و سویا، ترجیح داد که حساب کاربری اش در توئیتر را ببندد.

هافبک بارسلونا که در ماه جاری به صورت قرضی به تیم رئال بتیس پیوسته است، هفته گذشته در گفت وگو با برنامه لارگرو در رادیوی اسپانیا، راجع به احتمال پیوستن اش به رئال مادرید گفت: هرگز نباید گفت هرگز. فوتبال فرازونشیب های زیادی دارد. من تمام عمرم هوادار بارسلونا بوده ام. به همین دلیل رفتن به رئال مادرید کار سختی خواهد بود اما خود بارسلونا به من یاد داده که هرگز نباید گفت هرگز. با این حال رئال مادرید برای من حکم تیم رقیب را دارد. او سپس در پاسخ به این سؤال که آیا اکنون که به بتیس پیوسته، خودش را دشمن رقیب همشهری این تیم یعنی سویا می داند، گفت: خب بله، البته. وقتی شما به بتیس می آیید و چنین رقابتی را میان این تیم و سویا می بینید، تعیین است که باید هوادار بتیس باشید.

در این میان اما یک مشکل غیرمنتظره پیش آمد که آن پست مسئول صفحات برنامه لارگرو در شبکه های مجازی برای انعکاس اظهارات آلنیا بود. او در صفحه برنامه لارگرو به نقل از آلنیا نوشت: واقعیت این است که بله، آنها مرا ضدسویایی نموده اند.

به همین دلیل صفحه شخصی آلنیا در شبکه های مجازی با انواع و اقسام توهین ها بمباران شد و او هم تصمیم گرفت که صفحه شخصی اش در توئیتر را به کلی ببندد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 139

به "خداحافظی بازیکن سابق بارسلونا با توئیتر پس از حملات توهین آمیز طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی بازیکن سابق بارسلونا با توئیتر پس از حملات توهین آمیز طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید