کسبه تعطیل اظهارنامه کدام درآمد را تا 31 فروردین پُر نمایند؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با بیان اینکه در حال حاضر انتقاد ما به اجرای مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: وقتی کسبه تعطیل هستند و هیچ فروشی ندارند، چگونه باید تا 31 فروردین ماه اظهارنامه های مالیاتی خود را پر نمایند!

کسبه تعطیل اظهارنامه کدام درآمد را تا 31 فروردین پُر نمایند؟

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه صنف آهن جزء واحد های کم خطر است، گفت: قرار است واحد ها با ثبت نام در پروتکل بهداشتی و با رعایت مقررات از اول اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز نمایند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر انتقاد ما به اجرای اقتصادیات بر ارزش اضافه نموده است، اضافه نمود: وقتی کسبه تعطیل بوده و هیچ فروشی نداشته اند چگونه باید تا 31 فروردین ماه اظهارنامه های اقتصادیاتی خود را پر نمایند!

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران توضیح داد: باید یک تنفس 5 ماهه اقتصادیاتی به واحد های صنفی و تولیدی بدهند تا آن ها بتوانند فعالیت مجدد خود را ادامه دهند، در غیر این صورت با این شرایط باید شاهد موج جدید تعدیل نیرو در واحد ها بود.

وی بر لزوم حمایت دولت از واحد های صنفی و تولیدی تأکید کرد و گفت: دولت در شرایط اقتصادی مناسبی نیست، اما می تواند با اتخاذ سیاست هایی مانع فشار بیشتر به واحد ها گردد. در صورت ادامه این شرایط ما به بازار اردیبهشت ماه خود هم خوش بین نیستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 440

به "کسبه تعطیل اظهارنامه کدام درآمد را تا 31 فروردین پُر نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسبه تعطیل اظهارنامه کدام درآمد را تا 31 فروردین پُر نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید