پوشش 8 هزار مدرسه با 300 هزار دانش آموز در طرح ملی دادرس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرگزاری خبرنگاران-معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که طرح ملی دادرس 8 هزار مدرسه را پوشش می دهد، اضافه نمود: سالانه حدود 300 هزار دانش آموز از آموزش های هلال احمر در طرح ملی دادرس استفاده می نمایند.

پوشش 8 هزار مدرسه با 300 هزار دانش آموز در طرح ملی دادرس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد در بازدید از مانور طرح ملی دادرس گفت: برای تربیت تمام ساحتی موضوع مهارت های جسمی و زندگی دانش آموز باید پیگیری گردد؛ افزایش توانمندی دانش آموزان و مهارت های جسمی-حرکتی آنان یک ضرورت جدی به اقتضای شرایط کشور خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که ایجاد ارتباط هدفمند با نهاد هایی مانند سازمان هلال احمر یک احتیاج جدی است گفت: امیدواریم یک برنامه عملیاتی معین برای مواجهه منطقی دانش آموزان با حوادث داشته باشیم.

وی به برگزاری مانور هایی مانند مانور طرح ملی دادرس، به عنوان شبکه یادگیری دانش آموزان اشاره نمود و اضافه کرد: در کلاس های درس، آموزش های رسمی و در مانور ها مکمل درس به دانش آموزان ارائه می گردد؛ دانش در کلاس درس دنبال می گردد برای اینکه دانش به نگرش و نگرش به رفتار دانش آموز تبدیل گردد به برگزاری این گونه مانور ها احتیاج داریم.

ستاری فرد تاکید نمود: دادرس یک برنامه و احتیاج است که باید فراگیر گردد؛ برگزاری این گونه مانور ها در مدرسه و در خارج از مدرسه می تواند به غنی سازی آموزه های تربیتی دانش آموزان یاری کند؛ فعالیت های مکمل با تلفیق کلاس درس می تواند دانش آموز را تربیت کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که طرح ملی دادرس 8 هزار مدرسه را پوشش می دهد، اضافه کرد: سالانه حدود 300هزار دانش آموز از آموزش های هلال احمر در طرح ملی دادرس استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1557

به "پوشش 8 هزار مدرسه با 300 هزار دانش آموز در طرح ملی دادرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشش 8 هزار مدرسه با 300 هزار دانش آموز در طرح ملی دادرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید