واکسیناسیون 70 درصدی در استان سمنان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان از واکسیناسیون 70 درصدی در این استان اطلاع داد.

واکسیناسیون 70 درصدی در استان سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی در ملاقات با اصناف سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های اجرا شده به منظور تامین واکسن برای عموم مردم، اندازه انجام واکسیناسیون در استان سمنان به 70 درصد رسیده است که امیدواریم به روزی با تلاش مدافعان سلامت همه مردم استان مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف از پیش از انقلاب ضمن همراهی با امام امت و پس از آن با تبعیت از رهبر معظم انقلاب ، همیشه پرچمدار حمایت و پیروی از انقلاب و نظام بوده اند ادامه داد: قریب به 18 ماه است که مردم کشور ما با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می نمایند و در این بین بیشترین زیان و خسارت به حوزه بازار وارد شده است و لذا باید تلاش کنیم تا با یک کار جهادی، موانع را از پیش پای بازاریان و اصناف برداریم

استاندار سمنان اضافه نمود: جامعه اصناف و بازار در دوران کرونا بالاترین حمایت را از تحقق و پیشبرد برنامه های مدیریت و مقابله با کرونا در سطح استان به انجام رسانده و با مسئولین این ستاد همراهی و همکاری کردند.

وی به بعضی اولویت های استان اشاره و توضیح داد: حفط سلامت مردم ، تامین منابع آبی تازه برای استان ، تامین معیشت و احداث مسکن مقرون به صرفه قیمت و با کیفیت برای مردم ، چهار اصل مهم در توسعه استان است. بعلاوه آبیاری نوین ، احیای قنوات و بعلاوه توسعه آبخیزداری و آبخوان داری از اولویت های استان است.

هاشمی با بیان اینکه بحث تامین آب پایدار برای استان یک ضرورت جدی است گفت: در اولین فرصت جلسه ای بمنظور پیگیری امور در تامین منابع آبی و برطرف دغدغه های موجود با وزیر نیرو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وعده های دولت در مورد مسکن، اضافه نمود: در اولین جلسه شورای مسکن که چند روز گذشته در استانداری سمنان برگزار گردید، دستگاه های مرتبط با طرح جهش ساخت مسکن، مکلف به تامین ملزومات مورد احتیاج جهت تحقق این مهم گردیدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه به منظور برطرف موانع فراوری از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد ادامه داد: شعار اینجانب در ابتدای دوران مسئولیت استانداری سمنان این است که ما برای نوکری و خادمی مردم و زائران علی ابن موسی الرضا آمده ایم و بی تردید تحقق این شعار به تنهایی امکان پذیر نیست و لذا همه باید در جهت برطرف موانع و مسائل ، مساعدت و همکاری نمایند.

وی با اشاره به اهمیت پاسخ گویی به مطالبات مردم و بازاریان گفت: دغدغه های مردم و بازاریان در بحث بافت قدیمی و به ویژه پیاده راه شهر سمنان بسیار مهم است و بزودی جلسه ای با حضور کارشناسان و صاحب نظران برگزار و تصمیم جامع و مناسبی اتخاد خواهد شد.

وی بر لزوم حفاظت از آثار تاریخی متعدد در پیاده راه امام سمنان گفت: حفظ میراث فرهنگی و آثار تاریخی یکی دیگر از اولویت های کاری اینجانب در استان سمنان است.

هاشمی از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف استان خواست: با تشکیل جلسات کارشناسی و تمهید مقدمات نسبت به تشدید بازرسی ها در حوزه اصناف اهتمام کرده و دل نگرانی مردم از گرانی و عدم نظارت بر بعضی واحدهای صنفی را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان پشت میز نشستن و مدیریت در پشت اتاق های در بسته نیست گفت: در دولت مردمی دکتر رئیسی ، مدیران تلاش و تلاش خود را محدود به ساعات اداری ننمایند و در تمام مدت برای برطرف مسائل مردم ، پا در رکاب باشند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1312

به "واکسیناسیون 70 درصدی در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 70 درصدی در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید