تور مجارستان: معرفی هتل 3 ستاره لاکی در بوداپست

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، هتل لاکی بوداپست | Lucky Hotel

هتل بوتیک 3 ستاره مورد نظر ما از مرکز شهر 4.6 کیلومتر فاصله داشته و در نزدیکی بزرگراه M3 و نمایشگاه ها قرار گرفته و غذاهای خوب سنتی و فضای خانوادگی ارائه می دهد. هتل لاکی بوداپست Lucky Hotel در کمربند سبز بوداپست مرکز مجارستان قرار گرفته است. در متن زیر خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های بوداپست را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل لاکی بوداپست را مرور کنیم.

تور مجارستان: معرفی هتل 3 ستاره لاکی در بوداپست

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

خدمات رفاهی هتل لاکی بوداپست

ورود حیوان خانگی به این هتل آزاد است و تنها باید هزینه ای برای آن پرداخت کنید. امکانات نظافتی هتل مانند خشکشویی و اتوشویی احتیاج به پرداخت هزینه مجزا دارد و خدمتکار روزانه اتاق ها را رایگان، نظافت می نماید. اگر با ماشین شخصی سفر می کنید، پارکینگ عمومی در نزدکی هتل است که احتیاج به رزرو دارد. به جز این، پارکینگی در خیابان و یک پارکینگ محافظت شده نیز در دسترستان است.

ترانسفر فرودگاهی برای هر دو راستا رفت و برگشتی به هتل، در دسترس است؛ اگرچه که باید مبلغی بابت آن پرداخت گردد. خدمات پذیرش هتل شامل تبدیل ارز، صندوق امانات و خدمات نگهبانی می گردد و میز پذیرش شبانه روز، جوابگوی سوالات و احتیاجمندی های شما است.

هر زمان که زمان تحویل اتاق برسد، کارهای مربوطه به آن، به راحتی و به سرعت انجام می گردد. امکانات فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه جداگانه به همراه امکانات دیدار در دسترس شما مهمانی خواهد بود که سفری کاری به بوداپست دارید. کارکنان هتل به زبان های مجاری، انگلیسی و روسی صحبت می نمایند.

فضای هتل مجهز به تهویه مطبوع است. ورود به هتل لاکی بوداپست ، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی و تمام اتاق ها، مهیا بوده و دریافت روزنامه هم رایگان است.

امکانات تفریحی هتل لاکی بوداپست

در تراس هتل نشسته و از آفتاب لذت ببرید. در تنها رستوران هتل، بوفه صبحانه ای هر روز از ساعت 07:00 تا ساعت 10 صبح، از غذاهای گرم و سرد مجارستانی تهیه می گردد. متأسفانه این رستوران تنها صبحانه سرو می نماید و برای باقی وعده های غذایی باید به کافه ها و غذاخوری های اطراف هتل بروید.

امکانات اتاق های هتل

برای راحتی هر چه بیشتر شما مهمانان، امکانات و تجهیزات متنوعی، در هر اتاق گذاشته اند. تهویه مطبوع هوای اتاق را برای شما مساعد می نماید و سیستم گرمایشی در فصل های سرد، گرمای اتاق را متعادل نگه می دارد. میز مطالعه، سشوار، صندوق امانات و یخچال در اتاق ها دیده می گردد. متأسفانه بطری های آب معدنی رایگان نبوده و اگر از نوشیدنی درون یخچال بنوشید، باید هزینه پرداخت گردد. فضایی برای افراد غیر سیگاری و دارای آلرژی در نظر گرفته شده و تلویزیونی با شبکه های جهانی، کمی تفریح را برای شما فراهم می نماید.

در حمام، کلیه وسایل آرایشی- بهداشتی مورد احتیاج قرار داه شده است و سرویس بیدار کردن مهمان و تلفن در اتاق وجود دارد. برای نوزادان تا 3 سال اگر از تخت های موجود استفاده گردد، اقامت رایگان است و برای بچه ها 4 تا 10 سال، باید تخت اضافه درخواست دهید. برای رزرو اتاق در هتل لاکی بوداپست ، یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بوداپست در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل لاکی بوداپست

  • اتاق استاندارد: 22 مترمربع مساحت، سه تخت یک نفره و نمایی رو به شهر دارد.
  • سینگل: 17 مترمربع مساحت، یک تخت یک نفره و دوش در حمام دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بوداپست

برای رفتن به جاذبه هایی همانند دریاچه سیتی پارک یا باغ وحش بوداپست و باغ های بوتانیکال که حدود 3.4 کیلومتر تا هتل فاصله دارند، بهتر است تاکسی بگیرید یا با اتوبوس های خط 72 و 7 در مدت 37 دقیقه خود را به این محل برسانید. برای این راستا ها، حدود یک ساعت پیاده روی خواهید داشت.

  • حمام پاسکال: 350 متر است که پیاده تنها 5 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • ایستگاه متروی میدان اورس وزر: 2.3 کیلومتر بوده که پیاده نیم ساعت و با اتوبوس خط 82 تا این ایستگاه 16 دقیقه طول می کشد تا برسید.
  • سالن ورزشی بوداپست آرنا: 2.5 کیلومتر دورتر بوده که پیاده حدود 25 دقیقه طول می کشد تا به این سالن برسید. اتوبوس خط 77 شما را یک ربعی به این مکان می رساند.
  • حمام آبگرم اسشچنی: 3 کیلومتر فاصله داشته که تاکسی 10 دقیقه ای شما را به محل می رساند. اتوبوس خط 72، شما را نیم ساعته به این حمام ها می رساند.
  • میدان قهرمانان: 3.4 کیلومتر است که با ماشین 11 دقیقه و با پای پیاده، حدود 50 دقیقه در راه خواهید بود. با این حال با اتوبوس خط 75 یا 77 ، در مدت 30 دقیقه شما را به این مکان خواهد رساند.
  • موزه هنرهای معاصر: 3.5 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی، 12 دقیقه در راه خواهید بود. با این حال با اتوبوس خط 75 یا 77 ، در مدت زمان 32 دقیقه شما را به این مکان خواهد رساند.
  • خانه اپرا استیت: 5 کیلومتر است که با ماشین 15 دقیقه راه خواهد بود. حمل و نقل عمومی 35 دقیقه ای شما را به اینجا می رساند.
  • خیابان صومعه دهانی: 6 کیلومتر است که با ماشین 17 دقیقه و با اتوبوس خط 7، نیم ساعته به این صومعه می رسید.
  • موزه ملی مجارستان: 6 کیلومتر دورتر بوده که اتوبوس شماره 7 نیم ساعته شما را به این جاذبه می رساند. اگر تاکسی سوار شوید، حدود 17 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کلیسای سنت استفان: 6 کیلومتر است که با ماشین، 15 دقیقه ای به این محل می رسید. اگر با اتوبوس یا مترو بروید، باید دو خط عوض نموده که در این صورت، 40 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • ساختمان مجلس مجارستان: 6 کیلومتر است و با تاکسی 17 دقیقه، طول می کشد تا به ساختمان برسید.
  • بازار گریت مارکت هال: 6 کیلومتر است که با 20 دقیقه رانندگی به بازار می رسید. اگر متروی خط M4 را سوار شده و در کلتی خط عوض نموده و سوار اتوبوس خط 7 شوید هم می توانید در مدت 35 دقیقه به این مکان بروید.
  • : 6 کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه از هتل طول می کشد تا به این پل زیبا برسید. دو خط مترو M1 و تراموای خط 3، شما را 45 دقیقه ای به این مکان می رساند.
  • قلعه سیتادلا: 7 کیلومتر است که با ماشین 22 دقیقه و با اتوبوس، 45 دقیقه تا این قلعه راه خواهید داشت.
  • : 16.2 کیلومتر است که با ماشین 45 دقیقه طی این راستا طول می کشد.

موقعیت هتل لاکی بوداپست

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

مجارستان 1148، بوداپست، وزر یو. 180

Budapest, Vezér u. 180, 1148 Hungary

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1478

به "تور مجارستان: معرفی هتل 3 ستاره لاکی در بوداپست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان: معرفی هتل 3 ستاره لاکی در بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید