تور هلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره دو لوروپ در آمستردام

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، هتل دو لوروپ آمستردام De LEurope Amsterdam

هتل لوکس 5 ستاره ای در امتداد رودخانه آمستل Amstel و در قلب شهر است که شما را مجذوب خود می نماید. . هتل دو لوروپ آمستردام De LEurope Amsterdam در محبوب ترین قسمت شهر آمستردام واقع شده و یکی از برترین امتیاز ها را در بین هتل های آمستردام دارد. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های آمستردام آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل دو لوروپ آمستردام را مرور کنیم.

تور هلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره دو لوروپ در آمستردام

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

خدمات رفاهی هتل دو لوروپ آمستردام

خدمات میز پذیرش در زمان ورود شامل میز پذیرش و نگهبانی به صورت شبانه روزی، ورود و خروج سریع، انبار چمدان برای زمانی که می خواهید ساعاتی بیشتر در این شهر بمانید و چمدانتان را در هتل به امانت می گذارید و به مکان خاصی می روید، تبدیل ارز و میز راهنمای گردشگری می باشد. اگر با خانواده و کودک خود در این مکان اقامت می کنید، می توانید با پرداخت هزینه ای از خدمات نگهداری از بچه ها بهره مند شوید.

باربر هتل و وجود آسانسور، حمل چمدان را برایتان آسان می نماید. ورود به هتل دو لوروپ آمستردام، از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

اینترنت وای فای در همه اتاق ها به صورت رایگان در اختیارتان است، منتها تنها در برخی منطقه ها عمومی هتل، مانند سالن نشیمن و لابی می توانید از اینترنت وای فای بهره ببرید. این هتل آمستردام، بندر مخصوص خود و 56 مترمربع امکانات کنفرانس شامل 7 اتاق کنفرانس دارد. روزنامه در لابی گذاشته شده است علاوه بر این، میز نگهبانی در دسترس است.

پارکینگ گاراژی در همین مکان با پرداخت هزینه اضافی و منطقه های برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده است. آرایشگاه هتل موهای شما را آرایش می نماید و ایستگاه رایانه هم از دیگر منطقه ها مهم هتل می باشد. ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ شخصی به همراه پارکبان با هزینه جداگانه و خدمات مراسم عروسی فراهم است.

امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر و خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی و پرس شلوار با هزینه جداگانه در نظر گرفته شده است. اگرچه همچنان، برق انداختن کفش ها و نظافت روزانه اتاق ها رایگان می باشد.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی صحبت می نمایند.

برای رزرو هتل در آمستردام به وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

امکانات تفریحی هتل دو لوروپ آمستردام

تراس رو به نمای رودخانه محیط دل انگیزی ایجاد نموده که ساعت ها شما را مجذوب خود می نماید. امکانات تفریحی هتل از جمله مرکز پوست، مرکز حمام آبگرم و سالن بدنسازی برای سلامتی و آرامش شما فراهم شده است. مرکز آبگرم و مرکز تناسب اندام فضاهایی مانند سوناهای متعدد، استخر شنا و تمام تجهیزات قلبی- عروقی با تکنولوژی نو در استودیو تناسب اندام، برای ورزش دارد.

رستوران های هتل:

خدمات اتاق به صورت شبانه روزی ارائه می گردد.

  • رستوران بوردو BordEau: سالنی عالی دارای 2 ستاره میچلین Michellin در بین رستوران ها با نمایی اغراق شده از رودخانه و کانال اصلی آمستل Amstel و دکوراسیونی ظریف است که سر آشپز ریچارد ون اوستنبروژ Chef Richard Van Ostenbrugge و سر آشپز توماس گروت Chef Thomas Groot آن را مدیریت می نمایند. این رستوران سه شنبه تا شنبه برای ناهار و شام باز بوده و غذاهای فرانسوی سرو می نماید.
  • رستوران هوفستات براسری Hoofdstad Brasserie: یک آشپزخانه مجلل و رو باز است که غذاهای قاره ای مدرن تلفیق شده با طعم های هلندی را برای تمام وعده های غذایی سرو می نماید.
  • رستوران هت تراس Hèt Terras: یک تراس مدرن و نو در هوای گرم در کنار است که به همراه کافه ای، غذاهای مرسوم مدیترانه ای با غذاهای محبوب کافی شاپی و محلی فصلی را سرو می نماید. این رستوران- کافی شاپ برای ناهار و شام باز است.
  • رستوران پرومناد Promenade: مکان ایده آلی برای دور هم جمع شدن و صرف چای و قهوه اسپرسو به همراه تنقلات سبک و شیرینی های خوشمزه آمستردام است. این رستوران در میان بناهای چشمگیر و مطرح تاریخی آمستردام قرار گرفته است.

امکانات اتاق های هتل

111 اتاق و سوئیت هتل در یک ساختمان بسیار زیبای 5 طبقه ای رو به اصلی ترین کانال آمستردام پخش شده اند. دارای حمامی از سنگ مرمر، تخت هایی با برند کوکو مات COCO MAT و محل اتصال به آی پاد است. از تجهیزات مدرن اتاق ها باید به سیستم صدای فراگیر Bose اشاره نمود. حمام ها سیستم گرمایش از کف دارند و با سشوار و باقی تجهیزات ضروری و مورد احتیاج شما مهمانان تجهیز شده است.

در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تخت هایی برای افراد آلرژی دار، بطری آب معدنی رایگان در یخچال کوچک، تهویه مطبوع قابل تنظیم در اتاق و نظافت روزانه خواهید داشت.

بسته به اتاقی که انتخاب می کنید، برای نوزادان، هزینه اقامت رایگان است منتها اگر گهواره بخواهید باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و برای کودک 1 تا 12 سال، اگر از تخت های موجود اتاق ها استفاده گردد، هزینه اقامت رایگان است. سالن تلویزیون در لابی، اتاق وی آی پی و اتاق های خانوادگی از جمله اتاق های مخصوص می باشند.

برای رزرو اتاق در هتل دو لوروپ آمستردام، سری به قسمت رزرو هتل آمستردام در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل دو لوروپ آمستردام

  • اتاق سوپریر دابل: 25 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه دوش در حمام دارد.
  • اتاق پریمیوم دابل: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره بسیار بزرگ کینگ دارد.
  • اتاق دولوکس دابل: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره بسیار بزرگ کینگ دارد.
  • سوئیت دولوکس یک اتاق خوابه : 60 مترمربع مساحت و نمایی رو به رودخانه و یک تخت دو نفره بسیار بزرگ کینگ دارد.
  • اتاق پریمیوم دولوکس دابل: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ بسیار بزرگ دارد.
  • اتاق دولوکس دابل با نمای رودخانه: 30 مترمربع مساحت و نمایی رو به رودخانه و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت جونیور: 40 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق دولوکس دابل با تخت کوئین: 30 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کوئین دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آمستردام

بازار های خریدی چون خیابان کلور و مراکز خرید لیدز استریت و د ناین استریتز در نزدیکی این هتل باشکوه قرار گرفته اند و اگر در پی خرید سوغاتی هستید، به راحتی به این مکان ها می رسید.

  • ایستگاه مترو واترلوپلین: 570 متر است که با 10 دقیقه پیاده روی از هتل به این ایستگاه مترو می رسید. برای رفتن به این ایستگاه باید به آن طرف رودخانه بروید.
  • ایستگاه مترو نیومارکت: 680 متر است که با کمی پیاده روی در مدت زمان 7 دقیقه به این ایستگاه می رسید. کافه دو جارن در راستاتان به این ایستگاه واقع شده است که می توانید در محیط محبت آمیز آن، با مردم محلی آمستردام ارتباط برقرار کنید.
  • برج مونت: 100 متر است که با اندکی پیاده روی به این موزه می رسید.
  • بازار گل: 100 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به این بازار رنگارنگ می رسید.
  • موزه آلارد پیرسون: 160 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی از هتل به این موزه می رسید.
  • میدان رامبراند: 200 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی از هتل به این میدان اصلی و مرکزی آمستردام می رسید.
  • سالن گوتیک اگنیتنکاپل: 300 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این ساختمان 140 ساله که زمانی کلیسا و محل تولد آمستردام بود، می رسید.
  • موزه شکنجه: 300 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این موزه دیدنی می رسید.
  • میدان دام: 600 متر است که با 9 دقیقه پیاده روی به این میدان می رسید.
  • : 600 متر است که با کمی پیاده روی در عرض 10 دقیقه به این کاخ می رسید.
  • میدان بوز ون برلاخ: 900 متر است که با 14 دقیقه پیاده روی از هتل به این میدان می رسید.
  • میدان لیدز: 900 متر است که با 18 دقیقه رانندگی از هتل به آن می رسید. بهتر است پیاده به این محل بروید چرا که تنها 16 دقیقه در میان کانال ها و شهر زیبای آمستردام پیاده روی می کنید.
  • موزه ملی آمستردام: 1 کیلومتر است که با پای پیاده 14 دقیقه و با تاکسی 11 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • خانه آنه فرانک: 1.1 کیلومتر است که با تاکسی 14 دقیقه و با پای پیاده 18 دقیقه در راه خواهید بود. با تراموای آمستردام وسترمارکت و کمی پیاده روی در حدود 12 دقیقه به این خانه موزه می رسید.
  • موزه ون گوگ: 1.4 کیلومتر است که با تراموای شماره 2 یا 5، 12 دقیقه ای به این موزه می رسید منتها تا خود ایستگاه این خط اتوبوس حدود 6 دقیقه پیاده روی دارید. در کل اگر کل راستا را پیاده بروید، فقط 20 دقیقه در راه خواهید بود و با تاکسی طی این راستا 18 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه لیلی استاد: 44.3 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 50 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : 11.5 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 35 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل دو لوروپ آمستردام

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ندرلند، 1012 سی پی آمستردام، نیوو دولن اشترات 14- 2

Nieuwe Doelenstraat 2-14, 1012 CP Amsterdam, Netherlands

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1464

به "تور هلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره دو لوروپ در آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره دو لوروپ در آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید