مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی احداث می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس شوری اسلامی شهر بندرانزلی گفت: مجتمع گردشگری ساحلی سه هکتاری این شهر در پارک جنگلی کاج احداث می گردد.

مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی احداث می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بندرانزلی، محمدرضا بدیعی فر عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد دائمی سفر با اشاره به شروع به کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرانزلی از 20 اسفندماه سال جاری، گفت: این ستاد تا 16 فروردین 96 به گردشگران نوروزی خدمات ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه آماده پذیرایی از سه میلیون گردشگر احتمالی نوروزی هستیم، اضافه کرد: ترمیم آسفالت معابر، رنگ آمیزی، توجه ویژه به ایجاد راهنمایان گردشگری و انتشار 30 هزار بسته گردشگری هدایت مسافران در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین هتل ها و مراکز اقامتی و شهرداری بندرانزلی وجود دارد، گفت: خدمات شهرداری بندرانزلی در ایام نوروز به شهروندان و گردشگران نوروزی تشدید می گردد.

بدیعی فر با اشاره به احداث مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی در ورودی این شهر برای گردشگران و شهروندان این شهر، توضیح داد: این مجتمع در پارک جنگلی درختان کاج احداث می گردد.

وی با اشاره به مساحت حدود سه هکتاری مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی، اعلام کرد: این مجتمع با سازه های چوبی و خلاقیت خاصی در چند فاز شامل اقامتگاه، رستوران، راهنمای گردشگری، مبلمان ساحلی و سایر امکانات مورد احتیاج بنا می گردد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرانزلی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بندرانزلی برندی جهانی در حوزه گردشگری ساحلی است، گفت: مهمان نوازی و فرهنگ بالای انزلیچی ها سبب شده که بندرانزلی سالانه میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی باشد.

داریوش جلالوندی با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری بندرانزلی، اضافه کرد: بسیاری از خدمات شهرداری در ایام سال از جمله آتش نشانی، پایانه مسافربری و خدمات شهری شبانه روزی است.

وی با بیان اینکه باید کوشش گردد بهترین خدمات به گردشگران و شهروندان ارائه گردد، گفت: اماکن مذهبی، مساجد، موزه تاریخی، راهنمایان گردشگری، طرح های ساحلی و گردشگری و هتل ها برای استقبال باشکوه از گردشگران آماده می گردد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین پلیس راهور و شهرداری وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به حضور میلیون ها گردشگر در بندرانزلی باید برای دستیابی به ترافیک روان در ایام نوروز کوشش گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 202

به "مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع گردشگری ساحلی بندرانزلی احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید