لمپارد: به نظر من منچسترسیتی هنوز هم بهترین است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، با وجود قهرمانی لیورپول در لیگ برتر انگلیس، سرمربی تیم فوتبال چلسی هنوز هم سبک بازی قهرمان فصل گذشته رقابت ها را به قهرمان جدید جزیره ترجیح می دهد.

لمپارد: به نظر من منچسترسیتی هنوز هم بهترین است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، چلسی تحت راهنمایی فرانک لمپارد با تحمیل شکست خانگی 2 بر یک به منچسترسیتی در بازی شب گذشته (پنجشنبه) در استادیوم استمفوردبریج به لیورپول برای کسب نخستین قهرمانی اش در لیگ برتر انگلیس در فاصله هفت هفته به سرانجام رقابت ها، یاری کرد. با این حال لمپارد می گوید به نظر او هنوز هم تیم سابقش که یک فصل برای آن بازی کرد (15-2015) زیباترین فوتبال را در لیگ برتر ارائه می نماید.

لمپارد پس از مسابقه پنجشنبه شب به شبکه BT Sport انگلیس گفت: بازی سختی بود. مقابل تیمی در حد و اندازه منچسترسیتی، با ستاره ها و سرمربی که دارد، کار سخت است. آنها بهترین تیم از نظر سبک ارائه فوتبال هستند و تماشای بازی شان دلچسب است. پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در دو کلاس مختلف کار می نمایند و به همین خاطر هم لیورپول قهرمان لیگ برتر شد. ما مجبور بودیم که با تمام توان مان بجنگیم و سعی کنیم که نتیجه بگیریم. باید خیلی تدافعی بازی می کردیم و همین را هم کردیم. موقعیت های گلزنی مان هم بهتر از منچسترسیتی بود.

در شکست منچسترسیتی در استمفوردبریج اشتباهات بازیکنان این تیم تأثیرگذار بود و لمپارد هم از اینکه شاگردان قدر فرصت های به وجود آمده را دانستند، شاد بود.

بنیامین مندی در صحنه گل اول چلسی که توسط پولیسیچ به ثمر رسید و فرناندینیو هم با خطای منجر به اخراجش که منجر به خلق گل دوم چلسی توسط ویلیان شد، مقصران اصلی باخت سیتی بودند.

لمپارد در این باره گفت: یک تیم همواره باید سعی کند که ضریب اشتباهاتش را پایین بیاورد. گاهی اوقات این اشتباهات دردسرآفرین می شوند، اما زمانی که حریف مرتکب این اشتباهات می گردد باید گوش بزنگ باشید تا به موقع از آنها بهره ببرید. وقتی بازیکنانی سرعتی مانند پولیسیچ دارید، می توانید به استفاده از اشتباهات حریف امیدوار باشید. فکر می کنم که در این فصل ما از نظر تملک توپ بالاترین درصد و آمار را در قیاس با دیگر تیم ها داشته ایم، اما در این بازی مقابل منچسترسیتی زمانی که حریف از یک مهاجم کاذب استفاده کرد، تعداد مهره هایش در خط میانی بالا رفت و به همین دلیل ما در بین دو نیمه مجبور شدیم تغییراتی به سبک بازی مان بدهیم و نتیجه اش این شد که در 20 دقیقه اول نیمه دوم کمی تحت فشار قرار گرفتیم. با این وجود من فکر می کنم که با توجه به موقعیت های گلزنی، ما استحقاق پیروزی را داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 560

به "لمپارد: به نظر من منچسترسیتی هنوز هم بهترین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: به نظر من منچسترسیتی هنوز هم بهترین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید