متخصص دریافت پنالتی اجازه ندارد پنالتی بزند!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مهدی طارمی ستاره اول تیم پورتو است و رکورددار دریافت پنالتی در لیگ برتر فوتبال پرتغال شده است اما سرمربی تیمش به او اجازه پنالتی زدن نمی دهد تا کار او برای کسب آقای گلی پرتغال سخت گردد.

متخصص دریافت پنالتی اجازه ندارد پنالتی بزند!

به گزارش خبرنگاران ، گلزنی های مهدی طارمی برای تیم فوتبال پورتو ادامه دارد.

بامداد امروز تیم فوتبال پورتو در هفته جدید لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم براگا رفت و دو بر دو به تساوی دست یافت.

طارمی در این ملاقات یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند اما دو اخراجی از تیم پورتو باعث فشار بیشتر حملات براگا شد و در نهایت این تیم دو گل زد تا شکست مقابل یکی از مدعیان قهرمانی پرتغال را با تساوی ارزشمندی عوض کند. این مسابقه در استادیوم مونیسیپال برگزار گردید. البته پورتو شانس این را دارد تا در بازی های آینده با دریافت نتایج لازم حتی به صدر برسد و جای تیم اسپورتینگ لیسبون را بگیرد. این تیم اکنون با 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

مهدی طارمی در این ملاقات می توانست دو گل به ثمر برساند اما شوت سنگین او در دقیقه های ابتدایی بازی پس از برخورد با مدافع حریف به اوت رفت.

نکته بسیار مهم این مسابقه این بود که پورتو در دقیقه 35 صاحب ضربه پنالتی شد اما طارمی زننده آن نبود این در حالی است که این بازیکن نه تنها گلزن تیمش است که خوب هم پنالتی می گیرد. سرخیو اولیویرا در این ملاقات ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تعداد گل هایش با مهدی طارمی برابر گردد. حالا هر دو مهاجم هشت گل زده اند. این در حالی است که اولیویرا از هشت گل زده خود پنج گل را از روی نقطه پنالتی زده است. اگر سرمربی پورتو ضربات پنالتی را به مهدی طارمی می داد آنگاه از همین الان می توانستیم او را آقای گل لیگ برتر پرتغال برای این فصل قلمداد کنیم.

با پنالتی هایی که از طارمی سلب می گردد فاصله او با ستاره تیم اسپورتینگ لیسبون یعنی گونکالوس بیشتر می گردد. این بازیکن 14 گل زده است و تا همین جا طارمی از او شش گل عقب است.

10 روز دیگر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم یوونتوس ایتالیا می رود. مسلما طارمی برای گلزنی مقابل یاران کریستیانو رونالدو نیز انگیزه های بسیار فراوانی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 952

به "متخصص دریافت پنالتی اجازه ندارد پنالتی بزند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متخصص دریافت پنالتی اجازه ندارد پنالتی بزند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید