لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ریک اسکات فرماندار سابق فلوریدا که هم اکنون نماینده این ایالت در مجلس سنای فدرال است؛ در واکنش به حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی پنساکولا خواستار بازنگری کلی در قوانین آموزش نظامیان بیگانه شد.

لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا

گفتتی است در تیراندازی که روز جمعه در پایگاه نیروی دریایی آمریکا در ایالت فلوریدا به وقوع پیوست، دست کم چهارتن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.

مظنون اصلی این تیراندازی که به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد یک عضو نیروی هوایی عربستان سعودی است که در دوره آموزشی این پایگاه شرکت می کرد.

به گفته اسکات، برخی از کشورهایی که نظامیانشان در خاک آمریکا آموزش می بینند خواستار صدمه زدن به آمریکا هستند و دلیلی برای آموزش آنها وجود ندارد.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک پیام توئیتری بیان نمود که ملک سلمان پادشاه عربستان در تماسی تلفنی با وی مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده قربانیان این حادثه بیان نمود.

در پیام توئیتری ترامپ آمده است: ملک [سلمان] گفت که مردم سعودی به شدت از اقدامهای وحشیانه این فرد تیرانداز خشمگین هستند و اینکه [اقدام] این فرد به هیچ وجه نمایانگر احساسات مردم سعودی که دوستدار ملت آمریکا هستند، نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 81

به "لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بازنگری در قانون آموزش نظامیان بیگانه بعد از حادثه فلوریدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید