لرستان کمترین مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا را دارد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: استان کمترین مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا را دارد.

لرستان کمترین مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا را دارد

محمدرضا نیکبخت در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخص ها در لرستان، کمترین مرگ ومیر بیماران کرونایی در کشور است.

وی با بیان اینکه در تمامی بیمارستان های استان کمبود اکسیژن وجود نداشته و ندارد، افزود: طی دو سال گذشته امکانات و تجهیزات متعددی خریداری شده و در بیمارستان های استان مستقر شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تا به امروز 555 هزار و 992 مورد نمونه گیری کرونا اجرا شده که از این تعداد 189 هزار و 651 مورد مثبت بوده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه تا به امروز 71 هزار و 504 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده اند، افزود: متأسفانه تعداد دو هزار و 567 نفر نیز فوت شده اند.

وی بیان نمود: طی دو سال گذشته تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز، 525 تخت دائم و موقت بیمارستانی، 82 تخت ویژه، هفت دستگاه سی تی اسکن، پنج دستگاه ام آر آی، پنج واحد آزمایشگاه کرونا pcr و یک عدد دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان خریداری شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1361

به "لرستان کمترین مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لرستان کمترین مرگ ومیر ناشی از بیماری کرونا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید